Téli tesztet teljesít a Mercedes S-osztály új modellje
Készülődik a Mercedes, érkezik az új S-osztály
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A Mercedes S-osztály legújabb, W223-as modellje elvileg csak hosszú tengelytávval lesz majd kapható.
A Mercedes S-osztály évtizedek óta a német márka technológiai fejlődésének élvonalát képviseli, és minden bizonnyal a W223 is folytatni fogja a hagyományt. A téli tesztet teljesítő, erőteljesen álcázott luxusszedánt kémlencse-végre kapták, ebből próbált meg a Motor1.com leszűrni néhány hasznos infót.
Egyelőre úgy tűnik, hogy bejött a lap sejtése és az érdeklődők nem tudnak több tengelytáv-hossz közül választani, mert a Mercedes csak a hosszúra korlátozta a választékot. Ennek okát egyébként az E-osztály növekedésében kell keresni, félő, hogy idővel megközelítheti az S-osztályt, így a W223-at inkább már csak a hosszú tengelytávra rendezték be. Így viszont az utastér is nagyobb lesz.
Sajnos az álcázás nem fedett fel túl sok mindent, valószínűsíthető, hogy a fényszórók illetve hátsó lámpák nem tekinthetők végleges verziónak, de pl. a többrétegű álcázás miatt az ajtófogantyúkkal kapcsolatban sem derült ki sok minden. Ami viszont igen: a felszerelés része lesz az A-osztályban már bemutatkozott MBUX fedélzeti rendszer, valamint Level 3-as önvezető technológia. De beszéljen inkább magáért az alábbi kémvideó!
Egyelőre úgy tűnik, hogy bejött a lap sejtése és az érdeklődők nem tudnak több tengelytáv-hossz közül választani, mert a Mercedes csak a hosszúra korlátozta a választékot. Ennek okát egyébként az E-osztály növekedésében kell keresni, félő, hogy idővel megközelítheti az S-osztályt, így a W223-at inkább már csak a hosszú tengelytávra rendezték be. Így viszont az utastér is nagyobb lesz.
Sajnos az álcázás nem fedett fel túl sok mindent, valószínűsíthető, hogy a fényszórók illetve hátsó lámpák nem tekinthetők végleges verziónak, de pl. a többrétegű álcázás miatt az ajtófogantyúkkal kapcsolatban sem derült ki sok minden. Ami viszont igen: a felszerelés része lesz az A-osztályban már bemutatkozott MBUX fedélzeti rendszer, valamint Level 3-as önvezető technológia. De beszéljen inkább magáért az alábbi kémvideó!