Tekerni kellett a pénzért

8 millió forintot tekertek össze a Hankook „Tekerd Jobbra!” kampányában

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Az évek óta állandó abroncsadományozási programján túl immár második éve hirdette meg „Tekerd Jobbra!” kampányát a Hankook. Kerékpározással lehetett pénzt gyűjteni.

A 38 településről regisztrált 200 résztvevő három hónap alatt 216 ezer kilométernyi kerékpározással voksolt arra vonatkozóan, hogy a Hankook milyen arányban adjon 8 millió forintnyi adományt a Gyermekétkeztetési Alapítvány és a Mosoly Alapítvány számára A 38 településről regisztrált 200 résztvevő három hónap alatt 216 ezer kilométernyi kerékpározással voksolt arra vonatkozóan, hogy a Hankook milyen arányban adjon 8 millió forintnyi adományt a Gyermekétkeztetési Alapítvány és a Mosoly Alapítvány számára
Duplán örülhetünk annak, hogy a kétezres évek közepén a világ öt legnagyobb abroncsgyártója közé tartozó Hankook hazánkat, egészen pontosan Rácalmást nézte ki első európai üzemének helyszínéül. Azon túl, hogy a világ legmodernebb abroncsgyárát húzták fel, ami 3300 munkahelyet teremtett, évről évre egyre komolyabb társadalmi felelősségvállalással is jelen vannak hazánkban. Értékteremtő Programja keretében már több helyi és országos jelentőségű akciót is indított, így a Dunaújvárosi- és az Országos Mentőszolgálatnak, a BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóságnak, a Magyar Vöröskeresztnek, valamint több mint 800 kisebb non-profit szervezetnek adományozott nagy értékben gumiabroncsot. Több rendezvényt, fesztivált is támogatnak, igen jól láthatóan fejlesztik Rácalmás mellett Dunaújvárost is, tavaly pedig „Tekerd Jobbra!” kampányukat is elindították. Ennek lényege, hogy immár második éve 8-8 millió forintot ajánlottak fel 2-2 szervezet számára, melyek olyan arányban részesedtek ebből az összegből, amilyen mértékben kilométereket gyűjtöttek - kerékpárral. A dolgozók mellett bárki csatlakozhatott, a meghirdetett 200 hely pár nap alatt betelt.
Hirdetés

Míg tavaly a dunaújvárosi Szent Pantaleon Kórház Szülészet-nőgyógyászati Összevont osztálya és a Szent Márton Gyermekmentő Szolgálat részére tekertek a kampány résztvevői, idén a Gyermekétkeztetési Alapítvány és a beteg gyerekek gyógyulását terápiás foglalkozásokkal segítő Mosoly Alapítvány számára lehetett gyűjteni az ezúttal pénzt érő kilométereket. Összesen 216 ezer kilométert tekert június 10. és augusztus 31. között a 200 regisztrált támogató, akiknek kerékpározását a Hankook által adott kilométeróra rögzítette. A fejenkénti átlagfutás tehát 1000 kilométer feletti volt - akár munkába járások, akár hosszabb kirándulások által.
Mivel a Mosoly Alapítvány több rajongót tudott mozgósítani, ők több mint 6,5 millió forintot „tekertek össze”. Mint azt Adorján Katalin, az alapítvány vezetője elmondta, ebből az összegből egy éven keresztül két onkológiai osztályon hetente több alkalommal tudnak terápiás foglalkozásokat tartani, így mintegy 280 résztvevőt (súlyos betegséggel küzdő gyerekeket és családtagjaikat) érnek el. Ugyanakkor a Gyermekétkeztetési Alapítvány számára gyűjtött közel 1,5 millió forint is majdnem 100 olyan kisgyerek számára ad fél éven keresztül friss zöldséget, gyümölcsöt, tápláló ételeket, akiknek e nélkül nem jutna.
A kilométerek gyűjtésébe az átadó ünnepségen is be lehetett szállni, további 100-100 ezer forintot lehetett összetekerni a két alapítvány számára. Az elképzelés hibátlan, a mozgás jó, egészséges, amit a Hankook ráadásul igen jótékony célra ajánlott pénzzel díjazott. Respect!
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?