Még mindig a harmadik generációnál jár a Mercedes-Benz V-osztály, ám elküldték egy kis ráncfelvarrásra, hogy ne látszódjon rajta a kor. A műtét sikerült, a Mercedesnél nagyon jól értenek ahhoz, hogy még egy hatalmas "téglatestből" is kívánatos luxusautót faragjanak. Ezt a luxus buszlimuzint ráadásul te is meglesheted Budapesten az ötödik kerületi Deák Ferenc utcában (alias Fashion Street).
A V-osztály eladási számai a 2014 szeptemberi bemutatója óta folyamatosan emelkednek Magyarországon
A hazai debütálása óta összesen 2075 darabot adtak el belőle. 2022 rekord év lett, idén is ugyanerre számítanak a Mercedesnél
A frissített modell is megkapja a kis csillagocskákat a hűtőmaszkra, amely akár világíthat is
A legtöbben a csúcsfelszereltségű példányokat keresik
A V-osztály vásárlóközönsége sokrétű. Ugyanúgy kedvelik a nagycsaládosok mint a sofőrszolgálatok és a fuvarozók (hiszen a Vito is ugyanígy felfrissült)
Teljes mértékben személyautós az utastér
Itthon 2024 első felében indul a forgalmazása
Természetesen a Marco Polo is megkapta az új arculatot
Amióta 2021-ben piacra lépett az EQV, 11 százalékra nőtt a villanyhajtású modellek aránya az eladott V-osztályok között
17-19 colos felnikkel is rendelhető
Két 12,3 colos képernyő uralja a műszerfalat
Alapáron járnak a tolóajtók mindkét oldalra
Egyelőre pontos műszaki adatokkal még nem szolgált a Mercedes a hajtásláncokról, de várhatóan dízel és villanymotoros változatokkal folytatódik a forgalmazás. Természetesen a továbbfejlesztett vezetőtámogató rendszerekkel is felszerelik az új V-osztályt, amelynek árait sem árulták még el. Erre a jövő év első feléig kell várni, akkor jövünk minden friss információval az autóról.