A manapság bemutatott BMW modellek számos kritikát kaptak megjelenésük miatt
Komoly változásokat jelentett be a formatervekért felelős csapatában a BMW. Adrian van Hooydonk továbbra is marad a részleg élén, viszont Domagoj Dukec főtervező október elsejétől a Rolls-Royce modellekért felel. Helyét két ember veszi át. A felsőkategóriás és luxusautókat Maximilian Missoni tervezi majd, aki korábban a Volvo almárkájánál, a Polestarnál is megfordult. A kompakt és középkategóriás járművek (valamint az M-es modellek) formanyelvéért a jövőben Oliver Heilmer lesz a felelős, aki már 2017 óta a konszern szolgálatában áll a Mini főtervezőjeként. Az átszervezéssel egy teljesen új részleg is létrejön Claudia Braun vezetésével, amely egyaránt felel a BMW, a Mini és a Rolls-Royce modellek anyaghasználatáért és fényezéséért.
Vajon jöhetnek a közeljövőben a hagyományosabb formatervvel rendelkező BMW-k?
Bár a közösségi média felületeken kemény kritikákat kapott a bajor márka az új modellek kinézete miatt, az eladásokon mindez nem látszott meg. Olyannyira nem, hogy 2023-ban minden korábbi rekordjukat megdöntötték, és világszinten 2 252 793 járművet értékesítettek. A magyar piacon is hasonló sikereket könyvelhettek el, hiszen a tavalyi volt az első esztendő,
amikor több mint ötezer új BMW fogyott hazánkban.