A fotó keveset mutat, de már ebből is kivehető, hogy érdemben nem változott a forma
Szinte lehetetlen nem megkívánni a Cobrát, főleg ha az amerikai izomautók is közel állnak a szívünkhöz. A modell gyökerei az ötvenes évekig nyúlnak, ekkor AC Ace néven debütált a sportkocsi a megszokottnál szolidabb külsővel és sorhatos motorokkal. A brit autógyár a hatvanas évek elején blokk nélkül maradt, miután a Bristol kifuttatta a motorcsaládot, ekkor Carol Shelby javaslatára nagyobb, V8-as Ford motorokat kezdtek el használni, Ace helyett a Cobra nevet kapta a típus. Az autóban rejlő tuningpotenciált Shelby mellett más cégek is meglátták, ezek a verziók jóval híresebbek lettek mint az eredeti brit gyártmányok.
A keménytető feláras, a Cobra GT Roadster csak korlátozott számban készül
Ilyen örökséget kár lenne parlagon hagyni, ezért az AC elkészítette a folytatást. Az új modell Cobra GT Roadster néven érkezik néhány hónap múlva, a külsőről eddig csak sejtelmes fotókat tettek közzé, de az jól látszik, hogy alig változott a megjelenés. A karosszéria karbon-kompozitból készül, az utastér mérete túlszárnyalja az elődöt. A sportkocsi mozgatását most is egy V8-asra bízzák, váltóból hatfokozatú kézi vagy tízsebességes automata áll a vevők rendelkezésére. A Cobra most sem lesz gyenge, a blokk 664 lóerővel és 780 Nm nyomatékkal mozgatja az autót, 3,6 másodperces 100-as gyorsulással.
Az váz alumíniumból, a karosszéria szénszálból készül, 1500 kiló alatt marad az önsúly
Az új Cobra csak limitált szériában készül, cserébe a vásárlók ízlésükre szabhatják a legendát, olyan modern kiegészítőket is beépítenek, mint a légkondi, az infotainment rendszer és az elektromos ablakok.