Tartalomhoz a forma
Még nemesebb lett a Lancia Delta
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Hamarosan Magyarországon is kapható a gazdagabban felszerelt Lancia Delta, amelynek motorpalettáján kivétel nélkül Euro 5 előírásnak megfelelő erőforrások találhatók.
A közepes szintű Delta Oro a jövőben szériatartozékként kínálja a kétzónás automata légkondicionálót, az elektromosan behajtható külső visszapillantókat, a krómszegélyes, 16 colos könnyűfém felnit, valamint az utastérben a választható bézs színű Alcantara/bőr kárpitozást, és a bőrborítású kormányt, illetve váltószoknyát. A csúcsmodell Delta Executive különleges Bi-Colore fényezéssel emelkedik ki a tömegből, a látványt ugyancsak kétszínű, 17 colos könnyűfém felni és krómkeretes ködfényszóró fokozza. Műszaki vonatkozásban szóra érdemes az aktív futómű, adaptív lengéscsillapítással, kapcsolható Sport üzemmóddal. Az utastérben jóformán mindent kiváló minőségű Poltrona Frau bőr borít, beleértve a műszerfalat és a középkonzolt is, és nincs hiány „kütyükben” sem, mert a színes műholdas navigációtól (Európa térképpel) kezdve az MP3-as CD lejátszóig teljes az arzenál. A komfortról - többek között - fűthető ülés, tároló rekeszes kartámasz és Granluce panoráma üvegtető gondoskodik, a dekoráció pedig magas fényű, fekete betét.
A Lancia Delta kínálatában mostantól minden motor teljesíti az Euro 5 környezetvédelmi normákat. A korábbi 1,4 literes, 150 lóerős benzinmotort a vadonatúj, ugyancsak 1,4-es, 16 szelepes, Start&Stop funkcióval ellátott MultiAir egység váltja, 140 lóerővel. Eme korszerű erőforrás maximális forgatónyomatéka 230 Nm, átlagfogyasztása 5,7 l/100 km, szén-dioxid kibocsátása 132 g/km.
Reméljük legalább ezt a típust a végén nem alakítják át amerikai autóvá mint az Ypsilont…..