Könynen felsimerhető a látványos Targa moell
Tökéletesen időzítve, a tavasz végén bemutatták a Porsche 911 új generációjának harmadik karosszéria-változatát is, az összkerékhajtású 911 Targa 4 és 911 Targa 4S modelleket. Az autót könnyű felismerni különleges, automatikusan mozgó tetőszerkezetéről, amely 19 másodperc alatt nyitható és zárható. Természetesen az erő is megmaradt, a hathengeres, háromliteres boxermotor két turbófeltöltővel 385 lóerőt szabadít az utakra a Targa 4 változatban. Ez a modell az extraként rendelhető sport Chrono csomaggal álló helyzetből 4,2 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra, egy tizedmásodperccel gyorsabban, mint az elődje. A Targa 4S még erősebb, 450 lóerős, amely 3,6 másodperces 0-100-as sprinthez elég, ez pedig négy tizedmásodperccel jobb eredmény, mint az elődmodellé. A 911 Targa 4 végsebessége 289 km/h, míg a 4S akár 304 km/h-val is száguldhat.
A Targa 4 kettő km/h-val, a 4S pedig 3 km/h-val gyorsabb az elődöknél
Az utastár olyan akár a többi 911 modellé, természetesen a vásárlók részletesen személyre szabhatják. Közvetlenül a középkonzol felett trónol a Porsche Communication Management (PCM) rendszerének 10,9 colos képernyője alatta pedig ötgombos kapcsolópanel található, a jármű legfontosabb funkcióihoz. A széria PCM a legmodernebb online navigációt, valamint a Connect Plus kapcsolódási csomagot is tartalmazza. A 911 legfrissebb változata augusztusban lép piacra, a Targa 4 alapára bruttó 49 785 000 forint, míg a 911 Targa 4S 55 600 000 forintba kerül.
Mindkét modellhez alapfelszereltség a nyolcfokozatú duplakuplungos PDK automata váltó és a Porsche Traction Management intelligens összkerékhajtás