Foose az eredeti tervek alapján készítette el saját rajzát, Madam X névre keresztelte a kupét, eredetije egy hölgynek készült volna a '30-as években
Aki csak egy picit is beleszagolt már a tuningvilágba, az ismeri Chip Foose-t, aki nem, annak eláruljuk, régi autókat újít fel, picit modernizált külsővel, és nagyon modernizált technikával. Egy művész a hotrod-világban. Úgy alakítja át az autókat, hogy szinte meg sem lehet mondani, hogy nem gyári, amit látunk. Most egy elég különleges projektbe fogott, egy sosem létezett tanulmányautót valósít meg, az 1930-as évekből. Nem jellemző, hogy ebből a korból választanak tuningalapot, így már maga a kocsitípus is különleges ebben a körben.
A főbb részek már készen állnak, csak külsőre lesz oldtimer, Foose szokásához híven kézzel készített modern alvázra építi a kocsit, modern motorral és futóművel
Az ötletet egy, a ’30-as években dolgozó autókereskedő által felvázoltatott kupé adta. Feleségének szeretett volna kedveskedni egy különleges autóval, aminek terveit egy a General Motorsnál dolgozó formatervező rajzolta meg. Az alap az 1930-as Cadillac 60 Sedan volt, rövidített tengelytávval, alacsonyabb futóművel és levehető keménytetővel készült volna, de sosem valósult meg. Foose követi az eredeti terveket, némi változtatást és a saját kis fűszereit hozzáadva. Ahogy Foose fergeteges rajzán is látni lehet, burgundi vörös lesz a fényezése, nagyméretű, korhű dizájnú felnikkel és jócskán ültetett futóművel épül. Borítékolható, hogy gyönyörű lesz a végeredmény, szeretnénk már látni.
Már a karosszéria is egészen összeállt, rövidebb a tengelytáv, levehető a keménytető; eredetileg négyajtós volt a donorautó
Ez a Manus igazi fenomén…jó látni, hogy vannak igazi tehetséges, úriemberek…sok adását láttam, minden elismerésem. Ellentétben az igazi ripacs, giccses Gas monkey-el.