A C-Elysée nem annyira nagyon, de azért elég olcsó szedán eddig abszolút bejött a Citroënnek, jól fogy, érdemes rá építeni. És érdemes lehet túraautó-világbajnoki szerepléssel is megtámogatni, pláne, mert a WTCC által olyan nagy és fontos piacokra is eljut így a márka, mint Ázsia, Afrika, Oroszország, Latin-Amerika. Mármint nyilván Európán kívül. A C-Elysée WTCC-t ráadásul két élő legenda, a kilencszeres ralilegjobb Sébastien Loeb és a mindjárt négyszeres túraautó-világbajnok Yvan Muller vezetheti, retteghet a Honda, retteghet az összes rivális
A Frankfurti Autószalonon kiállított versenyautó azt is mutatja, milyen irányban fejlődnek a WTCC-gépek: sokkal komolyabb aerocsomagot kapnak, s az 1.6-os turbómotorok is jóval izmosabbak, 320-330 helyett 380 lóerősek lesznek
Viszont egyet se venne meg belőle a „nép”.
Ki kéne adni utcaiba egy WTCC editiont azt tetszene a népnek .