Szörny pickup a Volkswagentől

Szimpla fülkés és extrém a 270 lovas Amarok

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Volkswagen dizájnstúdiója meglepő Amarok tanulmányt vetett papírra. A VW haszonjármű részlege kitett magáért, a wörthersee-i GTI-találkozón bemutatják az über Amarokot.


Az 5,25 méter hosszú, 2,22 méter széles XL méretű szimpla kabinos platós monstrumot 270 lóerős, háromliteres V6-os turbódízel hajtja. A pickupot 80 milliméterrel lejjebb ültették és a szériaváltozatnál három-három centivel szélesebb kerékjárati íveket kapott.
A nyolcfokozatú DSG duplakuplungos váltó egyszerre mind a négy kerékre továbbítja a hannoveri behemót 600 newtonméteres csúcsnyomatékát. Álló helyzetből 100 kilométer/órára 7,9 másodperc alatt gyorsul fel. Nem rossz adat egy olyan teherautótól, amely 3,5 négyzetméteres platóján egymás mellett két raklap árut is elvisz.
Hirdetés

A lökhárítók sportosak, a hűtőrács lamellái krómozottak, a bixenon fényszórókat LED-es nappali menetfény egészíti ki. A lökhárító toldatai szénszálas műanyagból készültek, karbon stílusú a műszerfal, a méretes króm kipufogóvégek között karbon diffúzor található. A VW Amarok 22 hüvelykes felnijein 295/35-ös sportgumik feszülnek. Az utasteret bőr, alumínium- és karbonhatású műanyag sportos luxusa lengi be. A sportüléshez természetesen lapított sportkormány és kronométer dukál. Az autó vörös-ezüst-sötétszürke fényezése vérpezsdítő. Az információs és szórakoztató egység nyolchüvelykes érintőképernyőről kezelhető, a hangrendszer végfoka 2x380 W teljesítményű, a mélynyomó 500 wattos.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?