Szívómotorra vált a Porsche 718 Cayman/Boxster GTS
Egy turbót ugyan elveszít, de cserébe plusz két hengert kap a Porsche Cayman/Boxster GTS
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Manapság nem nevezhető gyakorinak, ha egy turbós erőforrást szívómotorra cserélnek, de a Cayman/Boxster GTS esetében pontosan ez történik, az új motor több lóerőt és nagyobb fogyasztást hoz.
A GTS csak 20 colos felnivel készül, a 400 lovas modell külsejét fekete elemek dobják fel
Az eddigi 366 lóerő helyett kereken 400 ló költözik a motortérbe, ami csak 20 lóerővel marad el a Boxster/Cayman legfürgébb változatának számító 718 Cayman GT4/718 Spyder párostól.
A hathengeres boxermotor képes az egyik hengersort kikapcsolni, ám ennek ellenére is nőtt a fogyasztása a turbómotorhoz képest
Hátulról a fekete légterelők árulkodnak arról, hogy itt egy GTS-ről van szó, a nyitott változatért legalább 28 millió forintot kell fizetni, a forgalmazás tavasszal kezdődik