Szinte versenyautó: íme a VW Golf GTI Clubsport
Hivatalos fotókon a már széria Volkswagen Golf GTI Clubsport
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Túltöltéssel 290 lóerőre is képes lehet a VW GTI Clubsport, ami mind belsőleg, mind külsőleg közelebb áll egy versenyautóhoz, mint egy utcaihoz.
A most bemutatott fényképsorozaton Onyx fehérben tündököl az új GTI Clubsport, de egyéb színárnyalatok is elérhetőek lesznek, a kontrasztos fekete tetővel együtt. Az alapmodellhez képest sportosabb első, valamint hátsó lökösöket, új szoknyát és frissített diffúzort kapott, valamint vadabb két-részes hátsó szárnyat és 18 colos alufelniket. Opcionálisan 19 colos felniszett is kérhető. Tisztelgésül egy fekete csík is meghúzódik az autó mindkét oldalán, ami az eredeti, 1976-os Golf GTI designjára hajaz, ám ebben az esetben egy Clubsport felirat bújik meg ott. További optikai fejlesztések a bordó LED-es hátsólámpák és a króm kipufogóvégek, az előbb említett diffúzor pedig fényes fekete színt kapott.
A beltérbe lépve kagylóüléseket találunk, amik egy igazi versenyautóhoz híven Alcantarával borítottak. Ezt az anyagot a versenyautókban szokták használni, például a műszerfal tetején, hogy elkerüljék, hogy bármennyire becsillanjon a szélvédőn. Új díszlécek a műszerfalra, a középkonzolra és az ajtókra is kerültek. Az igazi versenyfíling érdekében a kormány is Alcantara borítású, amit tetéztek egy GTI emblémával és a kormány tetejét jelző vörös csíkkal. A kormány és a szőnyeg új vörös varrást kapott és befejezésképpen, rozsdamentes acélból készült, vörös GTI feliratos küszöbök is járnak a Clubsporthoz
A legújabb Golf a jövő heti Frankfurti Autószalonon ünnepli közönségpremierjét. Ha egyáltalán eljut hozzánk, leghamarabb az év vége felé kerülhet a szalonokba konfigurátorokba.
Azt azért hozzá kell tenni, hogy az a GTI egy vicc volt.
Ez a VW szégyene, hogy egy ilyen „fos” autót GTI-nek mertek nevezni. Lejáratták saját magukat.
Az már más kérdés, hogy egy 1,8-as szívó Corolla lenyomja az 1,8-as turbo GTI-t, nem kicsit, nagyon. 🙂
http://www.zeperfs.com/en/duel367-744.htm
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
1.6 corolla VS 2.0 Golf GTI
https://www.youtube.com/watch?v=2i3mXBJNb0s
Ennyi rizsát, na szóval, hol van leírva, amit kempelen kérdezett? mert ugye, a sportosság alátámasztásához az adatok relevánsak és objektívek. Az adatok alapján, ha nem is versenygép, de sportgépnek nettó mondható, főleg, ha a futómű is feszes. akkor SPORTGÉP.
az, hogy hogy néz ki kívűlről, az egy teljesen szubjektív dolog (látom sok esetben egyébként nem vagy tisztában dolgokkal, szal most légyszíves keresd ki a gugliban ezt a szót) és absolute irreleváns, hogy te mit büfizel össze éppen róla. unalmasnak pedig azért látod, mert nincs kifinomult izlésed, mondhatnám azt is, h általában az ilyen telepi ffúriuszos hülyegyerekek találják általában az elegáns/sportos gépeket „unalmasnak”.
Kempi, te is olyan vagy, mint egy Golf…már mindenki unja, mégis mindig itt van:) Az unalmat hiába paprikázod fel, az legfeljebb paprikás unalom lesz. Az Audi RS3 is rém béna. Biztos jól megy, csakhát a „hot hatch”-ség hiányzik – benne van a nevében, vagyis hot hatch=dögös, forró ferdehátú autó. Nézd meg a Type-R-t! Álló helyzetben is száguld! Vagy a 3-as MPS-t, ami szintén! Az alap Civic és a 3-as is sportos, amikor ezeket megalkották, már ott volt a tervezők fejében a hot hatch-verzió képe. A Golf semmilyenségével viszont nem tudtak mit kezdeni – nagy kidörgők vannak hátul, meg egy-két külső módosítás, és ennyi. Én meg nagyokat ásítok, ahelyett, hogy megkívánnám – mert ezt kéne, hogy kiváltsa belőlem. Ehelyett viszont gyűlölöm:)
[i]„Ahhoz, hogy egy hot hatch igazán üssön, az kell, hogy a design alaphelyzetben is sportosságot sugározzon”[/i]
Ez hol van leírva, hogy így kell legyen?
Egy semmilyen márka semmilyen autója. Ahhoz, hogy egy hot hatch igazán üssön, az kell, hogy a design alaphelyzetben is sportosságot sugározzon, pl. Civic, Mazda 3, régebbi Leonok(az aktuális nem). Mikor más gyártók megalkotják a kompaktjaikat, gondolnak erre, kivéve az igen-igen precíz és részletekre odafigyelő(muhaha a köbön) német mérnököket. Nem, semmiben nem hasonlít egy versenyautóhoz. A legkevésbé sem. Ez egy felpaprikázott, de az utolsó részletéig dögunalmas, semmilyen Golf.
Külsőleg semmiképp, de belsőleg sem igazán hasonlít egy versenyautóhoz és ez így van jól, hiszen semmi köze hozzá.