1990-es gyártású, ezek a fotók a napokban készültek. Gondolnák, hogy 26 éves?
Mondhatnánk, hogy szörnyű dolog garázsba dugni egy új kocsit, majd 26 év múlva újra előhúzni, hogy rengeteg pénzt keressünk vele. Így viszont legalább megadatik az a lehetőség valaki számára, hogy például új állapotú Mercedes 190E Evo II-t vehessen. Persze csak akkor, ha piszkosul gazdag, ugyanis erre a példányra akkora az érdeklődés, hogy az árát minimum 65 millió forintra becsülték. Nem is csodálkozunk rajta, bár nem nulla kilométeres, 885 mérföld van az órájában, ami 1416 kilométernek felel meg.
Feláras bőrbelsővel ellátott példány, a négyből az egyik Angliában eladott darab, de összesen is csak 502 készült az Evo II-ből, az egyedi sorozatszám a fordított kulisszás váltó gombján olvasható
Ennyi mozgás kell egy kocsinak, nagyon rosszat tesz neki, ha 26 évig csak áll, így az új gazdája biztos lehet majd benne, hogy mindene működik, persze néhány dolgot érdemes lesz majd átnézni rajta. 502 darab készült ilyen 190E Evo II-ből, mindegyik egyedi sorozatszámát a váltógombon találjuk, ez a 452. példány. Ráadásul csupán négy Evo II-t adott el annak idején a Mercedes Angliában, ez az egyik. 235 lóerőt teljesítő 2,5 literes motorral szerelték, 7,1 másodperc alatt futotta a százat, ami egy kvázi családi szedántól parádés teljesítmény volt a ’90-es évek elején, persze ma is szép eredmény.
Gyönyörű állapotban maradt fenn, épp csak annyit mozgatták az elmúlt években, amennyire szüksége volt, hogy ne álljanak be az alkatrészei. Egy főnyeremény annak, akinek sok pénze van és klasszikusokat gyűjt
A 190esek már most szívesen látott vendégek az oltimerkiállításokon, mindezt úgy, hogy a BMW inkább csak mint szülnapos ünnepelt, mint gyűjtői kedvenc, az Audi pl teljesen ki van maradva.
Mondjuk ehhez kellettek olyan legendás darabok, mint a Sirályszárnyű SL, vagy a márka tudatos imáge-építése, mint az Esseni Techno Classicán…
[url]http://autossagok.blog.hu/2016/04/22/essen_techno_classica_ii_resz[/url]
A gyári stand impozáns, de a modell megítélését mutatja, hogy sokszor látok olyat, hogy a több drágább múzeális modell mellé a márkarajongó gyűjtő elhoz 190-est is. Ez főleg a kisebb regionális rendezvényeken feltűnő (pl Interclassic).