Japánban rengeteg kei-car szaladgál, a kategória paramétereit utoljára 1998-ban módosították. Az autók alapterülete 3,4 x 1,48 méter lehet, a maximális magasság 200 cm
Rengeteg elektromos modell bemutatását tervezi a Honda még ebben az évtizedben, a 30 érkező villanyautó közül több is a japán kei-car kategóriába érkezik. Ilyen a Honda N-Van is, mely már 2018 óta készül, ám eddig csak benzines motorokkal szerelték. A méretek megmosolyogtatók, a hossz 3,4 méter (pont, mint az első Toyota Aygo), a szélesség 147,5 centi, amihez közel kétméteres magasság társul. Nyilván a japánoknak is van szépérzéke, amit ebben az esetben a praktikum felülír, ekkora alapterületen csak szigorúan szögletes, magas és kiskerekű autóban lehet elfogadható méretű utasteret kialakítani.
Pillanatok alatt ledönthetők az ülések, a B-oszlop hiánya segíti az oldalsó rakodást
Az N-Van négyszemélyes, bár inkább a furgon jelleg dominál, amire az autó neve is utal. A vezetőülést leszámítva minden ülés egy mozdulattal eltüntethető, ilyenkor teljesen sík raktér keletkezik, így a csomagtérajtótól a műszerfalig ki lehet használni a teljes hosszúságot, a könnyű pakolásban a B-oszlop hiánya is segít. Jelenleg kizárólag egy 658 köbcentis háromhengeressel szerelik, ami szívó változatban 58, turbóval 64 lóerős, a váltó minden esetben fokozatmentes automata, az összkerékhajtás feláras. Egy bő év múlva viszont érkezik a tisztán elektromos változat 200 kilométeres hatótávval, ami a szigorúan városi felhasználáshoz elegendőnek tűnik. Az N-Van EV mindenből csak mértékkel ad, ami viszont igen vonzó árat eredményez, átszámítva 2,9 millió forintért lehet majd hazavihetni a zöld dobozt.
Az N-Box valamivel csinosabb, mint az N-Van. A motor mérete is szabályozott a kei-car szegmensben: a plafon 660 köbcenti és 64 lóerő!