50 éve született az első Charger Daytona, ennek állít emléket a jelenlegi típus
Filmszerep, pontosabban sorozatszerep segített a Dodge Chargernek legendává érnie, hiszen a Hazárd megye lordjaiból nagyon sokan megismerték a nevét, ám aki a versenyek világában is járatos, biztosan látta már a bazinagy hátsó szárnnyal és áramvonalasabb orral felszerelt változatokat is. Ezeket a NASCAR versenyek szülték 1969-ben, így nem véletlen a Daytona utónevük sem, hiszen ez a sorozat egyik legismertebb helyszíne, ahol minden versenyző nyerni szeretne. Nem mellesleg a Charger volt az első, ami itt átlépte a 200 mérföld/óra (322 km/h) tempót.
A NASCAR sikerek érdekében módosítottak annak idején az autón
Most ennek a különleges modellnek állít emléket a Dodge a jelenlegi Charger Hellcat modellel. A limitált szériás pokolfajzat a widebody, tehát a szélesített kasztnit kapja a vaskos sárvédőkkel. Emellett természetesen nem maradhatott le róla a Daytona matricázás és az egyedi fényezés sem. Persze óriási hátsó szárnyat nem kapott, de azért egy kicsi légterelő jutott hátra. Az egyediséghez hozzájárul még a 20 colos könnyűfém felni is, amely mögött a Brembo hatdugattyús fékjei bújnak meg (elöl).
Még három másik szín is választható az exkluzív kéken kívül
Az utastérben a nappabőr és az Alcantara domniál kék varrással, természetesen Daytona feliratok társaságában. Némi karbon is előfordul díszítés gyanánt, ahogy a sorszámozott plakettről sem feledkeztek meg a tervezők. A motorhoz szintén hozzápiszkáltak egy kicsit, pont annyira, hogy 10 lóerővel erősebb legyen a 6,2 literes V8-as masina, így most 717 pacit tud, 881 Nm forgatónyomaték társaságában. Az 501 darabos széria menetteljesítményeiről viszont nem árult el semmit a Dodge. Az alap Hellcat Widebody 3,6 másodperc alatt gyorsul 100-ra és 315 km/h a végsebessége, az ünnepi Daytona modell ennél egy kicsit biztosan gyorsabb.
A limitált széria sorszámát is feltüntetik az utastérben