Immár a negyedik kompakt SUV is megjelenik a Renault palettáján az Arkana, az Austral, és a Scenic után,
Februárban adott először életjelet magáról a Renault Symbioz, amelyről már akkor kiderült, hogy a Captur és az Austral közé érkezik. Előbbivel le sem tagadhatná a rokonságát, hiszen a frontrész szinte egy az egyben megegyezik
a kisebb testvérrel, ráadásul még a CMF-B platform is ugyanaz, igaz a Symbioz esetében megnyújtották, így 2,64 méter a tengelytávolsága.
1,58 méter magas, míg a szélessége 1,80 méter
A hossza 4,41 méter, bár ezt már februárban elárulták
Három felszereltségi szinttel lesz elérhető: Techno, Iconic és Espirit Alpine. Utóbbi kettő 19, míg a belépő csomag 18 colos felnikkel érkezik
Nem csak a külsőn fedezhetőek fel a ráncfelvarrott Capturral hasonlóságok, hiszen ahogy a Renault is fogalmaz közleményében, a műszerfalat is ebből emelték át. Ennek közepén egy 10,4 colos, függőlegesen elhelyezett érintőképernyő trónol, amelynek alján azért találni fizikai gombokat is - csakúgy mint a kormányon. A digitális műszeregység is adott, amely jelen esetben 10,3 colos.
A műszerfal már ismerős lehet
A Capturhoz hasonlóan a Symbioz is megkapta a Google rendszerét, amely segítségével okostelefon nélkül is elérhetőek például a Maps szolgáltatásai
Motorfronton nem vitték túlzásba a kínálatot, hiszen egyetlen opció lesz elérhető a SUV-hoz. A 145 lóerős full hibrid hajtáslánc az 1,6 literes, négyhengeres benzinmotoron alapul, és a márka állítása szerint a városi közlekedés 80 százalékban megoldható elektromosan, a fogyasztás pedig a WLTP ciklus szerint 4,6 liter környékén alakulhat 100 kilométerre vetítve. A Renault Symbiozt a spanyolországi Valladolidban fogják gyártani.
Még az idén megkezdődik az értékesítés
Hű, Renault-ék nagyon belehúztak, lehet, hogy a végén mégsem vásárolja fel őket a Stellantis? 😀
Nem is tudom melyikre hasonlít jobban, a Vitarára vagy az S-Crossra?