Szerb teniszezővel támadja Kínát a francia autómárka

Novak Djokovic lett a Peugeot nagykövete

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Peugeot idén 30 éve szponzorálja a Roland Garrost, mostantól meg a szuperklasszis teniszező, Novak Djokovic a márka nemzetközi nagykövete.


A Peugeot a világklasszis teniszező Novak Djokovicsot választotta a márka nemzetközi nagykövetévé, s ezzel az együttműködéssel megerősítette a teniszsport iránti elkötelezettségét. Az időzítés is jelzésértékű: idén ünnepli harmincadik évfordulóját a márka együttműködése a Roland Garros teniszbajnoksággal. Djokovics nemzetközi népszerűsége, különösen a világ első számú autópiacán, Kínában szerzett hírneve miatt döntött úgy a Peugeot, hogy szövetségre lép a teniszezővel. A 26 éves Djokovics így nyilatkozott: "Nagy öröm számomra, hogy egy világhírű, 200 éves gyártási múltra visszatekintő francia autómárkát képviselhetek. A Peugeot az én szememben a francia eleganciát, a kifinomultságot és egyfajta életművészetet testesít meg." Különben például a régi-új világelső spanyol Rafa Nadal a Kia arca, a nyüszítő orosz Marija Sarapova meg a Porsche nagykövete.
Hirdetés

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?