Szeptemberben érkezik az elektromos Audi
Megvan az e-tron debütálásának időpontja és némi információ is a teljesítményéről!
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Az Audi vezér botránya miatt halasztották el az első villanyautó bemutatóját, ám most megvan az új dátum, szeptemberben megismerhetjük az akár tükör nélküli e-tront.
Egy hónappal halasztották el az Audi e-tron bemutatóját, a márka első villanyautója szeptemberben érkezik
Rosszkor jött az Audi vezér, Rupert Stadler botránya, már augusztusban be szerették volna mutatni legelső villanyautójukat, az e-tront, ám ezt elhalasztották. Most elárulták az új dátumot, valamint néhány apróságot, hogy addig se maradjuk hír nélkül az Audi forradalmáról. Az e-tron teljesen elektromos hajtásáról két villanymotor fog gondoskodni, tengelyenként egy-egy, melyek összteljesítménye alapesetben 355 lóerő és 561 Nm lesz, ám Sport módban már 402 és 664 Nm-t fog teljesíteni.
95 kWh-ás akkumulátorából 400 km-re elég energiát nyerhet, két villanymotor hajtja, legfeljebb 402 lóerővel
A Pikes Peak hegyi úton tesztelve teljes hatótávolságának - mely 95 kWh-ás akkumulátorának köszönhetően 400 kilométer - 30 százalékát használta el 31 kilométeren. A fejlett visszatápláló rendszer jóvoltából a lefelé tartó úton csaknem ugyanennyi kilométerre elég hatótávot vissza is töltött. További pozitívum, ami nagyjából a legtöbb villanyautónál is igaz, hogy a féktárcsák kevésbé hajlamosak a túlmelegedésre, a hegyi út alján, ahol rendszerint már a legtöbb autó féke túlmelegszik, az e-troné alig volt magasabb hőmérsékletű, mint a levegő, köszönhetően annak, hogy a villanymotorok 300 Nm nyomatékkal lassítanak helyettük. Az e-tron bemutatója szeptember 17-én lesz, 2019 elejére pedig már Magyarországra is megérkezik a Jaguar I-Pace és a Tesla Model X ellenfele.
Ez lesz az első olyan Audi, melyet akár tükör nélkül is megrendelhetünk, helyettük kamerákat és két kijelzőt kapunk az ajtókra