Szénszállal fényezett Ferrari Németországból
Anderson Ferrari 458 Carbon Edition
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Az Anderson Germany karbonszálas műanyag részletmegoldások hadseregével vértezte fel a Ferrari 458-at.
Napjaink egyik legnépszerűbb anyaga a karbonszálas műanyag, misztikus tisztelet övezi eme erős, könnyű, modern megjelenésű és legfőképp drága polimert.
Ezt próbálja kihasználni legújabb munkájánál a német Anderson tuning, amely ez alkalommal a Ferrari 458 Italia karosszériájának díszítésére használta a speciális műanyagot. Ilyenből készítették a lökhárító élét, a légbeömlőket, az oldalsó kötényeket, egy finoman húzott hátsó spoilert és a motor hűtését szolgáló levegő kivezető járatokat. De nem álltak meg a visszafogott kozmetikánál, karbonra cserélték a tetőt, a motorháztetőt, a kilincseket, a csomagtérajtót, a diffúzort, de még a hátsó lámpák háza és a felnik küllői is ebből készültek.
Arról nem adtak számot, hogy mennyi súlyt spóroltak le ezzel a 458-ról, ami biztosan gyorsabb a gyárinál, hiszen a motorvezérlés átprogramozásával és új kipufogórendszer felszerelésével 623 lóerőre emelték teljesítményét. Az átalakítás végén még kicsivel megültették a karosszériát, a 21 colos felnikre pedig elöl 255/30, hátul 335/25-ös abroncsokat húztak.
Ezt próbálja kihasználni legújabb munkájánál a német Anderson tuning, amely ez alkalommal a Ferrari 458 Italia karosszériájának díszítésére használta a speciális műanyagot. Ilyenből készítették a lökhárító élét, a légbeömlőket, az oldalsó kötényeket, egy finoman húzott hátsó spoilert és a motor hűtését szolgáló levegő kivezető járatokat. De nem álltak meg a visszafogott kozmetikánál, karbonra cserélték a tetőt, a motorháztetőt, a kilincseket, a csomagtérajtót, a diffúzort, de még a hátsó lámpák háza és a felnik küllői is ebből készültek.
Arról nem adtak számot, hogy mennyi súlyt spóroltak le ezzel a 458-ról, ami biztosan gyorsabb a gyárinál, hiszen a motorvezérlés átprogramozásával és új kipufogórendszer felszerelésével 623 lóerőre emelték teljesítményét. Az átalakítás végén még kicsivel megültették a karosszériát, a 21 colos felnikre pedig elöl 255/30, hátul 335/25-ös abroncsokat húztak.