A Volkswagen hirdetésében még Darth Vader is feltűnik (fotó: Volkswagen / Youtube)
Talán a vártnál is izgalmasabban alakult az 58. Super Bowl, hiszen a címvédő Kansas City Chiefs csak a hosszabbításban tudta legyőzni a kihívó San Francisco 49ers csapatát. A 25-22-re végződő mérkőzés már csak azért is számít különlegességnek, mert az NFL történetében ez mindössze a kilencedik alkalom, hogy egy klub meg tudta védeni címét - erre legutóbb 19 éve volt példa. Persze a mérkőzésről még rengeteget lehetne beszélni, mégis jelen esetben sokkal érdekfeszítőbbek a szünetekben levetített reklámok, amelyek között több autógyártó is feltűnik. A leghumorosabb hirdetés címéért a BMW és a Toyota indult. Előbbi az új generációs 5-ös sorozatot mutatta be Christopher Walken főszereplésével. A reklámban feltűnő többi szereplő pedig igyekezett átvenni a színész jellegzetes beszédét, a végeredmény pedig igencsak humorosra sikerült. A Toyota a Tacuma pickuppal szemléltette a mérkőzés szünetében, hogy az utasoldali ülés fölött megtalálható kapaszkodónak mennyi elnevezése lehet a felhasználástól függően.
A Kawasaki is a humorosabb irányba indult el, igaz itt nem egy hagyományos autó áll a főszerepben, viszont már csak azért is említést érdemel a listán, mert nem mindennap látni "hosszú hajjal" barna medvét, teknősbékát, vagy éppen az USA nemzeti állatának számító fehérfejű rétisast.
Az 58. Super Bowl apropóján minden kétséget kizáróan a Kia rukkolt elő a legmeghatóbb hirdetéssel, amelynek történetét nem is igazán lőnénk le, angol nyelvtudás nélkül is érthető, milyen üzenetet akartak átadni a készítők, természetesen a márka egyik új modelljének, az EV9-nek a főszereplésével.
A leghosszabb reklámot a Volkswagen készítette idén az autógyártókat mezőnyében. A német márka visszarepült az időben, és a történet az első Egyesült Államokba érkező VW-vel kezdődik. Igazából az Egy bogár élete cím is helytálló lenne, de később feltűnik a T1-es Transporter is, illetve a jelenben játszódó szálban a ID.Buzz, a filmsztár Herbie-ről már nem is beszélve. De nem akarunk lelőni minden poént, ha például arra is kíváncsi vagy, hogy hogy kerül egy ID.4-esbe Darth Vader, akkor feltétlenül nézd meg a reklámot!