Szalagkorlát lett az élménykörből
Na, ez sok volt. Csúnya baleset a Nordschleifén
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Annyit talán meg lehet állapítani, szerény véleményem szerint, hogy a sofőr a lehető legjobban védte ki az elkerülhetetlent! Ugyanis olyan sebességgel érkezett már eleve az enyhe balos ívbe az autó, hogy vagy belerongyol frontálisan a korlátba vagy, ami még rosszabb, megpróbálja bevenni a jobb kanyart, de akkor szinte törvényszerű, hogy felborul.
Valóban az a kerék furán reagál, de a kevesebb terhelés sem magyarázat, mert kb nem is kanyarodott az autó, nem látszik rendesen egyik videón sem, de mintha visszatekerte volna egyenesbe a pilóta a jobb tapadás reményében. Valami nyilatkozat a dologról talán segítene, mert ebből a két videóból nem sok biztosat lehet megállapítani:D
A jobb első kerék, a füves részig, folyamatosan füstölt. Nem próbáltam még egy autót sem, ilyen kiélezett körülmények között, de úgy néz ki, mintha kikapcsolták volna, az ABS-t. Lehetséges ez, vagy csak azért blokkolt folyamatosan, a jobb első kerék, mert belső íven volt és kisebb volt rajta a terhelés? Teljesen úgy néz ki, mintha folyamatosan satufékezett volna a sofőr és ezért, irányíthatatlan volt az autó.
Inkább itt mint a közúton.