Szalagkorlát lett az élménykörből

Na, ez sok volt. Csúnya baleset a Nordschleifén

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A negatív reklám is reklám, nem? Az élménytaxizó Jaguar XJ-nek, pontosabban a sofőrnek mindenesetre most nem adta ki.

Anno mi is beszámoltunk az XJ Supersport Nürburgring Taxiról, a Jaguarról, amellyel - bajor mintára - erőfitogtatás és élményszerzés gyanánt profi pilóták a Zöld Pokolban autóztatják a nem kevés pénzért ugyanonnan ugyanoda vissza - jó gyors - fuvart kérő egyszerre maximum három utast. A minap viszont sajnos balul sült el egy menet, sok volt, s a szalagkorlátnak csapódott az autó. Az ijedelmen és az anyagi káron túl más baj vélhetően nem történt, nem csak póz a bukócső és a négypontos biztonsági övvel szerelt versenyülés.
Hirdetés

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

4 thoughts on “Szalagkorlát lett az élménykörből

  • 2017.10.30. at 00:08
    Permalink

    Annyit talán meg lehet állapítani, szerény véleményem szerint, hogy a sofőr a lehető legjobban védte ki az elkerülhetetlent! Ugyanis olyan sebességgel érkezett már eleve az enyhe balos ívbe az autó, hogy vagy belerongyol frontálisan a korlátba vagy, ami még rosszabb, megpróbálja bevenni a jobb kanyart, de akkor szinte törvényszerű, hogy felborul.

  • 2017.10.30. at 00:08
    Permalink

    Valóban az a kerék furán reagál, de a kevesebb terhelés sem magyarázat, mert kb nem is kanyarodott az autó, nem látszik rendesen egyik videón sem, de mintha visszatekerte volna egyenesbe a pilóta a jobb tapadás reményében. Valami nyilatkozat a dologról talán segítene, mert ebből a két videóból nem sok biztosat lehet megállapítani:D

  • 2017.10.30. at 00:08
    Permalink

    A jobb első kerék, a füves részig, folyamatosan füstölt. Nem próbáltam még egy autót sem, ilyen kiélezett körülmények között, de úgy néz ki, mintha kikapcsolták volna, az ABS-t. Lehetséges ez, vagy csak azért blokkolt folyamatosan, a jobb első kerék, mert belső íven volt és kisebb volt rajta a terhelés? Teljesen úgy néz ki, mintha folyamatosan satufékezett volna a sofőr és ezért, irányíthatatlan volt az autó.

Vélemény, hozzászólás?