Száguldó iglu és kórházi ágy Budapest közepén? Íme a részletek!

Mutatjuk a hétvégén zajlott Red Bull Ládaderbi legjobbjait!

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

16 év után tért vissza Budapestre a Red Bull Ládaderbi, vasárnap több mint húszezren voltak kíváncsiak az őrült fazonok és a saját meghajtású, sufnituning kocsik versenyére. Mutatjuk a legjobb pillanatokat.

Mi előre szóltunk, hogy ez menő lesz: június 30-án öt fős zsűri értékelte a produkciókat és a versenyzők teljesítményét a Budapesten megtartott Red Bull Ládaderbin. A döntnökök csapatában Dobos Evelin színésznő és Tótka Sándor olimpikon kajakozó mellett Kajdi Csaba, Stana Alexandra és Szujó Zoltán is helyet kapott. Pontot ért a járgány esztétikuma, a futam előtt előadott produkció és az is, hogy a járgány mennyi idő alatt gurult végig a Tabán lejtőjén kialakított versenypályán.
Hirdetés
Az első helyezett a purman team lett, akik egy igluval száguldottak végig a pályán. A második, és egyben a távot a leggyorsabban teljesítő csapat a Papírkutyák voltak, harmadik helyen végzett a TeamEmergencyRacing egy kórházi ágyból kialakított kocsival. „Érdekes volt, hogy ahány zsűritag, annyi vélemény hangzott el, mindenki mást értékelt. Számomra egyébként szokatlan, hogy most én ülhettem a zsűriszékben, de óriási élményként fogok emlékezni rá. Kifejezetten élveztem a kreatív feladatokat pontozni, emellett számomra a performansz és a koreográfia volt a mérvadó” – árulta el az esemény kapcsán Stana Alexandra.
Hirdetés
Szujó Zoltánt is magával ragadta a versenyszellem, és elárulta, bizonyos értelemben az összes komoly autóversennyel azért hasonlítható össze a Ládaderbi – nyilván a helyén kezelve –, mert mégiscsak egy adott, mindenkire vonatkozó szabályrendszerből kell kihozni a legtöbbet, és a legjobb nyer. „Volt ilyen és olyan meglepetés is. Volt olyan járgány, amiről nem gondoltam volna, hogy eljut az első kanyarig, és aztán egészen szépen ment. Nagyon érdekes volt egyébként a súlypontoknak a kialakítása – hogy voltak magas építmények, ugyanakkor nagyon alacsony volt a súlypont. Ami azért ebben a versenyzési formában előny. És voltak olyanok, amelyektől egy picit többet vártam volna, mert olyan műszaki dolgok voltak a kaszni alatt, ami talán picit többre lett volna hivatott” – tette hozzá Szujó.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?