Svédországban teszteli újdonságait a BMW, köztük az X2 kompakt SUV-t is, amely az X1 kupés változataként, annak alapjaira épül. Ennek megfelelően erőforrásaik is azonosnak várhatók, s az alapáras elsőkerék-hajtás helyett összkerékhajtás is rendelhető majd az X2-höz. Várhatóan 2017 végén debütál az X2 és 2018-tól kerül piacra, árban némileg az X1 fölé pozicionálva. Ezt követően a kínálat másik végén építkezik tovább a BMW az
X7 és a
Rolls-Royce Cullinan bemutatásával.
A SUV modellek mellett további újdonságokat is tartogat a BMW 2020-ig, hiszen még ebben az évtizedben villamosítja valamennyi típusát. Ez persze nem csak teljesen elektromos modelleket jelent, hanem olyan iPerformance hibrideket, mint például a
740e vagy az
530e. A BMW tervei szerint 2025-re újautó-eladásainak legfeljebb 20 százalékát teszik majd ki ezek a modellek, és állítólag ekkor jelennek meg az üzemanyagcellás BMW-k. A vállalatvezető ez utóbbi kijelentése alapján úgy tűnik, sok időt töltött együtt toyotás partnereivel.