Nem nehéz felismerni a Lancia Deltát, de kérdés, hogy ki vágyik a két típus összemosására
A japán autós kultúra szerves részét képezi az utólagos átalakítás, számos hazai modellhez kínálnak készleteket. A Suzuki Jimny az egyik legnépszerűbb kiindulópont, rengeteg lehetőség kínálkozik a tulajdonosoknak, akár
Land Rover Defender vagy Mercedes G-osztály is lehet az apró terepjáróból. A japán DAMD most messzebbre ment, veterán hot hatcheket faragott a Jimny-ből.
A nyolcvanas években menő TURBO felirat sem hiányzik, bár van felette egy aprócska lényeges információ. A kék Jimny Renault szeretne lenni
Az egyik szett Lancia Deltát varázsol a Suzukiból, már amennyire a fém részek módosítása nélkül összehozható a két autó. A terepjáró négy fényszórót és olaszos maszkot kapott, a korszakhoz igazodva nem maradhatott el a sárga ködlámpa sem. A színre fújt szélesítések sportosak, hátul még kamu levegő kilépő nyílást is vágtak a tervezők, az OZ Rally Racing felnik és a tetőre szerelt légterelő már csak hab a tortán.
Meglepően könnyen lesz a Lanciából Renault, mindössze a maszk és a lámpa más, hátul nincs különbség
Ha valakit a francia irány érdekel, annak a Renault 5 Turbo utánérzést kínálja a DAMD. A Lancia-Suzuki és a Renault-Suzuki szinte egyforma, a lökhárítók, a felnik, a szélesítés és a légterelő ugyanaz, mindössze a maszk és a fényszóró más, minimális módosítással két bőrt is lehúztak egyazon készletről. Jópofa a TURBO matrica felett elhelyezett "non" szócska, ami távolabbról úgysem látszik. Ezek szerint a géptető alatt a 1,5 literes szívómotor dolgozik, nem pedig a 0,66 literes háromhengeres turbós blokk, amit a kei car szabályozás miatt kapott meg a Jimny.