Nehéz volt az olvasók kedvére tenni ezen a héten, ám így is akadtak fontos hírek, sztorik és tesztek
Szokás szerint kezdjünk az üzemanyagárakkal! A héten kétszer is csökkentek az árak, ráadásul nem is csak elméletben: ne feledjük, az utóbbi hetek beszerzési árainak emelkedésekor a piaci átlagárak nem kúsztak felfelé, lényegében a töltőállomások árazása megvédett minket az emelkedéstől. Ennek ellenére amikor
szerdán 10 forinttal csökkent a gázolaj, majd
pénteken további 5 forinttal a benzin és 15 forinttal a gázolaj nagykereskedelmi ára, akkor a piaci árak is követték a trendet.
Az üzemanyagárak csökkenésével kezdődött a február
Nem csak a hetet indította a hétfőn kora reggel megjelent használtteszt, hanem egy négyrészes cikksorozatot is.
A korosodó Toyota Celica bemutatása után ugyanis kiderült, hogy egy másik autó, egy közel tíz évvel idősebb elődmodell is jelen volt a teszt és a fotózás során.
A hétfő egy népszerű, használt sportmodell, egy 23 éves Toyota Celica használttesztjével kezdődött, de már úton van a folytatás!
Új autókat is próbáltunk a héten, ráadásul két elektromos modellt, az egyik a
Mazda MX-30 frissített, ám még nem a Wankel-motoros változata, míg a másik az
Audi e-tron GT, avagy a négykarikás márka legerősebb elektromos kupéja volt.
Két villanyautót teszteltünk a héten, ám ezek aligha lehettek volna egymástól különbözőbbek
Off-road terén a Suzukié volt a főszerep, egy rendezvényen azt nézhettük meg, hogy mire képesek valódi terepen a SUV és terepjáró modellek a gyártó kínálatában. Ha szeretnéd megtudni, mire számíthatsz tőlük, akkor
ide kattintva derítheted ki!
Az összkerekes Suzukik a sárban bizonyítottak
Hírek terén a Volkswagen Csoport három nagyágyút is elsütött. Egyrészről
kijelentették, hogy nem látnak fantáziát a hidrogén autóipari felhasználásában, másrészről pedig két ikonikus modell jövőjéről is lerántották a leplet. Kiderült ugyanis, hogy
a Golf is villanyautóként él tovább a következő generációtól,
illetve hogy az Audi A8 elektromos utódja egy már korábban bemutatott koncepció külsejét kapja.
A Volkswagen Golf utolsó belsőégésű motorral szerelt változata (balra) és az első elektromos Audi A8 (jobbra)
A Toyota sikertörténete is tovább folytatódott:
a tavalyi évben a globális piacon is ők lettek a legkelendőbb márka, majd kiderült, hogy
januárban Magyarországon konkrétan rádupláztak a Suzuki számaira. Emellett
a Corolla Cross olcsóbb változata is debütált.
A Toyota is gyakran került szóba a hét folyamán
Újabb rekorder gyorshajtót is fotóztak a rendőrök, a Porsche SUV volánja mögött szabálytalanul előző sofőrre is sokan voltak kíváncsiak. Ha te is tudni szeretnéd, hogy milyen büntetés jár ezért a mutatványért, akkor
kattints ide! Szerencsére nem egy hasonlóan szabálytalan előzés közben történt az a szintén érdekes Amerikai eset, amely során
egy Tesla kormánya csak úgy leesett a helyéről.
Íme a gyorshajtó Porsche sztárfotója, mellette pedig a menet közben elszabadult Tesla kormányt láthatjátok
A legolvasottabb cikkünk mégis egy kakukktojás, mivel nem ezen a héten, hanem a múlt hét legvégén került ki, így az igazi szárnyalásra csak most volt ideje: beszámoltunk egy videóról, amelyen az összes valaha volt RS Škoda összemérte az erejét,
ide kattintva nézhetitek meg.
Olvasottság, pontosabban nézettség terén a koronát a leggyorsabb Škodák gyorsulási versenye vitte el a koronát