SUV a Volkswagen Passatból, gyári átalakítás
Terepre cégautósok: jön a Volkswagen Passat Alltrack
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Japánban debütál a Volkswagen Passat szabadidőautó verziója, az Alltrack. Csakis kombiként, de fronthajtással is.
Az újdonság nem meglepő, hiszen a temérdek vásárló között nyilván szép számmal vannak olyanok is, akik autójukkal időnként földúton járnak és/vagy gyakorta vontatnak. A Passat Alltrack nyilvánvalóan nekik készül, elvégre magánvásárlóként és főként céges autót kapva egyszerűbb egy könnyű terepre alkalmas Passatot, mint egy valódi szabadidőautót, mondjuk egy Tiguant elfogadtatni, illetve megszerezni.
A december elején, a Tokiói Autószalonon debütáló Passat Alltrack jól láthatóan emelt futóművel, egyedi lökhárítókkal, oldalsó műanyagvédelemmel, de alapesetben elsőkerékhajtással jön. Aki csak a jobb járdamászó-képességekre vágyik, nem kell megvegye a Haldex-kuplungos összkerékhajtást. A motorpaletta alapjának számító, 160 lóerős 1,8 TSI-hez nem is lehet egyébként, az csakis elsőkerékhajtással jön majd, az 5,7 l/100 km vegyes fogyasztásával (CO2: 152 g/km) a paletta legtakarékosabbjának számító 140 lóerős 2,0 TDI-hez már opciós, míg a 170 lóerős dízelhez és a 2,0 literes, 211 lóerős benzineshez alapáras lesz az összkerékhajtás és a kétkuplungos, DSG automataváltó is.
A Passat Alltrack értékesítését 2012 elején, azaz még kvázi az idei télben kezdi meg a Volskwagen, ám áráról egyelőre nincs információ.
Kacat.
A legszebb Passat kár hogy nálunk nem lehet kapni.
Á itt a politikusoknak szánt szabadidőautó!?Kimennek a fődre majd vele,a támogatott mezőgazda(g)ságot nézegetni!?Jaj!Azt majdnem elfelejtettem,természetessen kapják majd állambácsitól!!!!!