Súlyos árat kérnek a Defender luxusváltozatáért

Mindössze 25 példány készül a szuperelegáns Defenderből

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Prindiville Design átalakítása nyomán két és félszeresére nőtt a rövid tengelytávú, keménytetős Defender vételára.

A londoni székhelyű elismert karosszéria-építő műhely, a Prindiville Design legújabb munkája a limitált kiadású Land Rover Defender, melyből alig 25 példányt építenek.

Az utolsó szériás, rövid tengelytávú (93 inch=2362 mm) Defender 90 Hard Top változatot vették az autó alapjául, és a Prindiville Silverstone-hoz közel eső műhelyében, kézi munkával alakították át a cég szakemberei a legmagasabb szintű luxust igénylő vásárlói elvárásoknak megfelelően. Nemcsak az autó megjelenése változott, de a felfüggesztést, fékrendszert, hűtést és motort érintő átalakításokat a Defenderre szakosodott Alive Tuningra bízták. Ők négyszintű tuningprogramot alakítottak ki a 2,4 literes turbódízel motorhoz, a 122 lóerős alapteljesítmény így fokozatosan emelhető egészen a 190 lóerős csúcsig. A Defender hatfokozatú manuális váltóját automata vagy tiptronic szerkezetre is ki lehet cserélni, a nagyobb turbóval és intercoolerrel felszerelt csúcsverzió nyomatéka 460 Nm, ami pontosan 10 másodpercre szorítja le a doboz alakú autó 0-100 km/h-s gyorsulását.
Alapfelszereltségként 18 colos ötküllős könnyűfém felnikkel és a Prindiville saját fejlesztésű, nagyteljesítményű fékrendszerével szerelik fel az autót, míg a célzottan a Defenderhez tervezett és gyártott keményebb rugókkal a menetkényelmet és a kanyarstabilitást növelik.
A 25 leendő vásárló mind maga választhatja ki autójához a fényezés színét és mintáját a cég matt és fényes színeket gazdag választékban tartalmazó palettájáról. Prindiville jelvény, titánból készített nagyteljesítményű sportkipufogó, krómozott védőcsíkok, LED-es első és hátsó fényszórók, bordázott alvázvédő lemez, valamint a Defenderhez most első alkalommal kapható első és hátsó parkolószenzorok és kamerák teszik teljessé a limitált Defender külsejét.
Hirdetés

Az utastérben mindent igényes kivitelű olasz bőr borít, a felsőfokú kényelmet pedig kézzel hímzett Cobra sportülések garantálják. Ehhez passzol az azonos kivitelű bőr kormánykerék, az Alcantara szőnyegek, valamint az ugyancsak a vevő igényei alapján kialakított középkonzol. A Prindiville egyedi Defendereiben a műszerfalra helyezett alumínium tábla hordozza az autó sorszámát.
Annak érdekében, hogy a ritka Defi ne csak látvány és tapintás, hanem zajkomfort tekintetében is kiemelkedőt nyújtson, átfogó hangszigetelést hajtottak végre az utaskabinban. A csökkentett szél- és gördülési zajnak köszönhetően már valóban élvezhetővé válik a szórakoztató és kommunikációs eszközök használata, ezekből pedig akad bőséggel: alapáron jár az 5 colos LCD TV, mely egyben az állandó, vezeték nélküli internetkapcsolatot is tolmácsolja, a DVD-lejátszó, a műholdas navigáció, a négyhangszórós surround hangrendszer, valamint a mobiltelefonok és MP3-lejátszók csatlakoztatására szolgáló Bluetooth-adóvevő.
A Limited Edition Land Rover Defender by Prindiville Design tipikusan az az autó melynek esetében már drágább a leves, mint a hús: ára 52 ezer font, ami a Hardtop Defender 90 széria 22 ezer fontos alapárának csaknem két és félszerese.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.31. at 03:44
    Permalink

    ZSÍR gép de én vennék egy használtat ami régebbi és megcsinálnám magam 22 ezer font alatt bőven és még jobb is lenne mert full egyedi lenne

Vélemény, hozzászólás?