Súlyos árat kérnek a Defender luxusváltozatáért
Mindössze 25 példány készül a szuperelegáns Defenderből
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A Prindiville Design átalakítása nyomán két és félszeresére nőtt a rövid tengelytávú, keménytetős Defender vételára.
A londoni székhelyű elismert karosszéria-építő műhely, a Prindiville Design legújabb munkája a limitált kiadású Land Rover Defender, melyből alig 25 példányt építenek.
Az utolsó szériás, rövid tengelytávú (93 inch=2362 mm) Defender 90 Hard Top változatot vették az autó alapjául, és a Prindiville Silverstone-hoz közel eső műhelyében, kézi munkával alakították át a cég szakemberei a legmagasabb szintű luxust igénylő vásárlói elvárásoknak megfelelően. Nemcsak az autó megjelenése változott, de a felfüggesztést, fékrendszert, hűtést és motort érintő átalakításokat a Defenderre szakosodott Alive Tuningra bízták. Ők négyszintű tuningprogramot alakítottak ki a 2,4 literes turbódízel motorhoz, a 122 lóerős alapteljesítmény így fokozatosan emelhető egészen a 190 lóerős csúcsig. A Defender hatfokozatú manuális váltóját automata vagy tiptronic szerkezetre is ki lehet cserélni, a nagyobb turbóval és intercoolerrel felszerelt csúcsverzió nyomatéka 460 Nm, ami pontosan 10 másodpercre szorítja le a doboz alakú autó 0-100 km/h-s gyorsulását.
Alapfelszereltségként 18 colos ötküllős könnyűfém felnikkel és a Prindiville saját fejlesztésű, nagyteljesítményű fékrendszerével szerelik fel az autót, míg a célzottan a Defenderhez tervezett és gyártott keményebb rugókkal a menetkényelmet és a kanyarstabilitást növelik.
A 25 leendő vásárló mind maga választhatja ki autójához a fényezés színét és mintáját a cég matt és fényes színeket gazdag választékban tartalmazó palettájáról. Prindiville jelvény, titánból készített nagyteljesítményű sportkipufogó, krómozott védőcsíkok, LED-es első és hátsó fényszórók, bordázott alvázvédő lemez, valamint a Defenderhez most első alkalommal kapható első és hátsó parkolószenzorok és kamerák teszik teljessé a limitált Defender külsejét.
Az utastérben mindent igényes kivitelű olasz bőr borít, a felsőfokú kényelmet pedig kézzel hímzett Cobra sportülések garantálják. Ehhez passzol az azonos kivitelű bőr kormánykerék, az Alcantara szőnyegek, valamint az ugyancsak a vevő igényei alapján kialakított középkonzol. A Prindiville egyedi Defendereiben a műszerfalra helyezett alumínium tábla hordozza az autó sorszámát.
Annak érdekében, hogy a ritka Defi ne csak látvány és tapintás, hanem zajkomfort tekintetében is kiemelkedőt nyújtson, átfogó hangszigetelést hajtottak végre az utaskabinban. A csökkentett szél- és gördülési zajnak köszönhetően már valóban élvezhetővé válik a szórakoztató és kommunikációs eszközök használata, ezekből pedig akad bőséggel: alapáron jár az 5 colos LCD TV, mely egyben az állandó, vezeték nélküli internetkapcsolatot is tolmácsolja, a DVD-lejátszó, a műholdas navigáció, a négyhangszórós surround hangrendszer, valamint a mobiltelefonok és MP3-lejátszók csatlakoztatására szolgáló Bluetooth-adóvevő.
A Limited Edition Land Rover Defender by Prindiville Design tipikusan az az autó melynek esetében már drágább a leves, mint a hús: ára 52 ezer font, ami a Hardtop Defender 90 széria 22 ezer fontos alapárának csaknem két és félszerese.
Az utolsó szériás, rövid tengelytávú (93 inch=2362 mm) Defender 90 Hard Top változatot vették az autó alapjául, és a Prindiville Silverstone-hoz közel eső műhelyében, kézi munkával alakították át a cég szakemberei a legmagasabb szintű luxust igénylő vásárlói elvárásoknak megfelelően. Nemcsak az autó megjelenése változott, de a felfüggesztést, fékrendszert, hűtést és motort érintő átalakításokat a Defenderre szakosodott Alive Tuningra bízták. Ők négyszintű tuningprogramot alakítottak ki a 2,4 literes turbódízel motorhoz, a 122 lóerős alapteljesítmény így fokozatosan emelhető egészen a 190 lóerős csúcsig. A Defender hatfokozatú manuális váltóját automata vagy tiptronic szerkezetre is ki lehet cserélni, a nagyobb turbóval és intercoolerrel felszerelt csúcsverzió nyomatéka 460 Nm, ami pontosan 10 másodpercre szorítja le a doboz alakú autó 0-100 km/h-s gyorsulását.
Alapfelszereltségként 18 colos ötküllős könnyűfém felnikkel és a Prindiville saját fejlesztésű, nagyteljesítményű fékrendszerével szerelik fel az autót, míg a célzottan a Defenderhez tervezett és gyártott keményebb rugókkal a menetkényelmet és a kanyarstabilitást növelik.
A 25 leendő vásárló mind maga választhatja ki autójához a fényezés színét és mintáját a cég matt és fényes színeket gazdag választékban tartalmazó palettájáról. Prindiville jelvény, titánból készített nagyteljesítményű sportkipufogó, krómozott védőcsíkok, LED-es első és hátsó fényszórók, bordázott alvázvédő lemez, valamint a Defenderhez most első alkalommal kapható első és hátsó parkolószenzorok és kamerák teszik teljessé a limitált Defender külsejét.
Annak érdekében, hogy a ritka Defi ne csak látvány és tapintás, hanem zajkomfort tekintetében is kiemelkedőt nyújtson, átfogó hangszigetelést hajtottak végre az utaskabinban. A csökkentett szél- és gördülési zajnak köszönhetően már valóban élvezhetővé válik a szórakoztató és kommunikációs eszközök használata, ezekből pedig akad bőséggel: alapáron jár az 5 colos LCD TV, mely egyben az állandó, vezeték nélküli internetkapcsolatot is tolmácsolja, a DVD-lejátszó, a műholdas navigáció, a négyhangszórós surround hangrendszer, valamint a mobiltelefonok és MP3-lejátszók csatlakoztatására szolgáló Bluetooth-adóvevő.
A Limited Edition Land Rover Defender by Prindiville Design tipikusan az az autó melynek esetében már drágább a leves, mint a hús: ára 52 ezer font, ami a Hardtop Defender 90 széria 22 ezer fontos alapárának csaknem két és félszerese.
ZSÍR gép de én vennék egy használtat ami régebbi és megcsinálnám magam 22 ezer font alatt bőven és még jobb is lenne mert full egyedi lenne