A legújabb Land Crusier a régebbi hetvenes szériából és kicsit a Land Rover Defenderből is merít, de végső soron vonzó lett
Könnyű, abszolút korróziómentes és bárhova képes eljutni a Toyota immár 40 éve készülő terepjárója, feltéve ha hungarocellből készül és van aki cipeli. Masumi Yamaguchit megihlette a 70-es kódjelű Land Cruiser, ami az elhúzódó gyártásnak köszönhetően immár legendás típusként gördül ki a gyárkapun. A széria 1984 óta fut, népszerűsége töretlen, ám sajnos csak a kevésbé szigorúan szabályozott piacokon lehet árusítani, ilyen például Ausztrália, de persze hazájában is megtalálta az utat a vásárlókhoz.
Nem kell hatalmas izomzat ahhoz, hogy felkapják a hungarocell terepjárót
A Land Cruiser a hungarocell autószobrász szakma számára olyan lehet mint a kopasz frizura a fodrászoknak, a szögletes forma miatt kevesebb átalakítást igényelnek a lapok, de azért így is kell időt szánni a részletekre. A ragasztott Toyota elkészülését egy 10 perces videóban követhetjük nyomon, a művész olyan könnyedséggel kelti életre az autót, hogy nem nehéz az ház hőszigetelésének ilyen irányú felhasználásáról fantáziálni. Az autó a hungarocellkerekein gurulni is képes, de az sem baj, ha akadály kerül az útjába, kézzel könnyen arrébb rakható a méretes Toyota.
Ez fájt!
2, nem 3 kérdés:
-Mi értelme?
-Mi lesz ezzel a kb. 30 kg veszélyes hulladékkal?
-Igazi nincs? (MŰvész)
Nekem a Stallone-s Pusztító film egy jelenete jutott eszembe, mikor az elektromos autóval ütközik és purhabbal megtelik az utastér ami azonnal megköt, ő meg ököllel kiüti. 🙂 Lehet ennek is az lesz a sorsa.