A keleti piacoknak kedveskednek a négyajtós enyhén sportos változatával
Lassan már csak a dízelpártiak igényét nem tudja kielégíteni a Corolla, a háromféle karosszériával kapható kompakt Toyota a kétféle
hibrid hajtás mellett
szívó- illetve
turbómotorral is kérhető, hamarosan pedig egy új
crossover igyekszik a japán márkához csábítani a vevőket. A tizenkettedik generációjába lépő modell vonalait az elődeinél sokkal bátrabban rajzolták, aki viszont még dögösebb Corollára vágyik, az a
GR Sport csomaggal dobhatja a fel a külsőt, ami hamarosan már a négyajtóshoz is elérhető lesz.
A beltérben apróságok utalnak a GR Sport szintre, most már bármelyik karosszéria sportossá tehető
A Corolla GR Sport könnyen felismerhető lesz, a külső króm elemei javarészt eltűntek, helyüket a sportosságot jobban hangsúlyozó fekete betétek veszik át, illetve a tükörházat sem a karosszéria színére fújják. Hátul finom légterelő hívja fel a figyelmet a GR Sport verzióra, kerekekből pedig alapáron 17 colos fekete alufelni jár a sportos Corollához, amit némi felár ellenében szívesen 18-asra cserélnek. Tovább erősítve a sportos vonalat
a tető kérhető fekete fényezéssel, amivel most először válhat gyárilag kétszínűvé a Corolla Sedan.
Az utastérben néhány apróság utal a különlegesebb verzióra: a GR Sport tulajdonosok bőrkormányt markolhatnak, részben bőrözött ülésekben foglalhatnak helyet, illetve GR logós alumínium küszöbborításon léphetnek át.
Szívó egyhatos vagy 1,8 literes hibrid hajtás lapulhat a géptető alatt, 6,6 milliós listaárról startol a Corolla alapverziója
Technikai téren semmi újdonságot nem hoz a GR Sport verzió, továbbra is 1,6-os (132 LE) szívómotorral, illetve 1,8-as hibridként (122 LE) kérhető a szedán. A gyártás 2020 novemberében startol, a némileg sportosított négyajtós kizárólag Európa keleti felének a kiváltsága lesz.
Úgy tűnik, vége az unalmas Toyotáknak, sportos felszereltség nélkül is vonzó a külső, a GR Sport ehhez csak hozzátesz