A Skoda a legszélesebb vásárlói kör igényeit akarja kielégíteni a Kodiaqkal
Láthattunk már egészen sportautósra fazonírozott SUV modelleket is a piacon, ami jól mutatja, hogy van erre igény, csakúgy, mint a sportos nagy négyajtósakra. Ezért dobta piacra a Skoda a
Superb SportLine kivitelét, amely többek között némileg módosított külsőt, dögösebb lökhárítókat és felniket, valamint 15 milliméteres ültetést hozott a típusnak. Szintén valami ilyesmi vár a Kodiaqra, bár a nagy Skoda SUV egyelőre a komolyabb erőforrásoknak is híján van. A várhatóan márciusban, a Genfi Autószalonon debütáló SportLine változatok tehát minden bizonnyal erősebb motorokat is bevonzanak a Kodiaq karosszériájába. Ilyen lehet a Superb 280 lóerős kétliteres, turbós benzinmotorja, sőt, akár a
Passat 240 lóerős biturbo dízele is illene a SportLine karakterhez.
A Superb 5,8 másodperc alatt ugrik százra 280 lóerős csúcsmotorjával, s ehhez nyilván a Kodiaqnak sem kellene 6 másodpercnél sokkal több ugyanezzel a motorral
A SportLine csak a kezdet a nagy Skoda SUV teljes palettájának kibontakozásához vezető úton. Hiszen például hibridhajtású modellt is ígérnek belőle 2019-re, csakúgy, mint a Superbből. Bár a Kodiaq önmagában is eléggé mackós, a többi Skoda Scout mintájára esélyes, hogy ebből is készül Scout kivitel. Sőt, ha már SportLine érkezik, akkor miért ne lehetne mindjárt egy igazán
komoly RS kivitel a Kodiaq kínálatának csúcsán, nem igaz? A márka illetékesei állítólag ezt az ötletet sem vetették el.
Először jöjjön már a mezei Kodiaq.. S-Max, Touran között megálltam, várom már nagyon. Most már májusra taksálják az első szállításokat. Kb 5 éve az Oktáviát is fél évre akarták átadni, vettem más márkát helyette.
Ezzel ugyanez lesz 🙁 bár bele vagyok szerelmesedve.
Jogos, köszönöm.
„Ja, és a Kodiaqhoz hasonlóan a Volkswagen Tiguanból is jön sportos R-Line változat.” Ezt gondoljuk át egy kicsit. Tiguanból már több, mint fél éve létezik R-Line, ez látható a tv reklámban és még ti is megírtátok itt: https://www.autonavigator.hu/teszt/volkswagen_tiguan_2_0_tdi_dsg_4motion_teszt-17362