Nissan GT-R-ből még nem láttunk terepjárót, pedig hiányzott
Annyian építenek brutális tuningautót a Nissan GT-R-ből, hogy már lényegében nem is feltűnő, ha meglátunk egyet. Terepjárót viszont annál kevesebben, valójában pedig talán pont egyetlen egy műhely, a Classic Youngtimers Consultancy. Ők is megunták, hogy az alapból is nagyon lapos sportautót mindenki még lejjebb ülteti, ők pont a másik irányba vitték el a japán sportautót és 12 centivel megemelték, több mint duplájára növelték az eredeti hasmagasságát.
Szúrófényeket kapott előre és a tetőre, valamint pótkereket, szintén a tetőre
12 centivel emelték meg a magasságát, laza talajra is jó ballonos abroncsokat kapott
Új rugókat és lengéscsillapítókat kapott, az eredeti felnikre ballonos és enyhén rücskös gumikat húztak. A karosszérián jelentős beavatkozást a sárvédőkön végeztek, plusz koptatóelemeket kapott, az első lökhárítóra szúrófényeket, a tetőre pedig szúró LED sort építettek. A tető kapott még csomagtartósínt és pótkerék rögzítést is, persze pótkerékkel együtt. A 3,8 literes, duplaturbós V6-os motort 600 lóerőre húzták, ami pont annyi, mint a legerősebb gyári GT-R, a Nismo csomagos verzió. Az autó eredetileg 2,9 másodperc alatt éri el a 60 mérföld/órát, ezt ezekkel a gumikkal pláne laza talajon valószínűleg meg sem tudja közelíteni. Ellenben az összkerékhajtás miatt kimondottan nagy élmény lehet magas sebességgel laza borítású csapásokon száguldani vele, egészen új élményt nyújthat így egy GT-R.