Az AMG gének a villanyautókra is átmentődnek
Természetesen a sportos változat az AMG Line, ami még nem vérbeli AMG, de a stílusjegyeit magán viseli már. Magáénak tudhatja a kétlamellás AMG-specifikus hűtőrácsot, a hangsúlyosabb légbeömlőket és a légterelőket. Emellett egyedi, 19 colos könnyűfém felniket is kap, amelyek különleges, szürke színben popmáznak. Hátul pedig a szélesebb lökhárítóról ismerhető fel.
Hátsó lökhárítója is másabb az AMG Line változatnak
Az utastérben nappabőrrel borított, alul egyenes karimájú kormánykerék jelzi a sportosabb attitűdöt, valamint műbőr/szövet kárpitozású sportülésekbe lehet belehuppanni elöl, amelyek szürke kontrasztvarrással hívják fel magukra a figyelmet. Érdemes még megemlíteni a fém pedálokat is, illetve az AMG logós szőnyegeket, amik ehhez a felszereltséghez járnak.
A sportos modell mellett az alapmodell is tartogat újdonságot. A 2019 nyarán bemutatkozott EQC 400 4MATIC továbbra is 408 lóerős, és a hatótávolsága is maradt 421-426 kilométer közötti, ám januártól még hatékonyabban tölthető váltóárammal az autó. A 80 kilowattórás akkumulátor 10 százalékról csupán 7 és fél óra alatt teljesen feltölthető, ami azt jelenti, hogy három órával gyorsabban telítődik árammal, mint korábban. A 11 kW-os fedélzeti töltő a nyilvános töltőpontokon és megfelelő kiépítés esetén otthon is biztosítja a minden eddiginél gyorsabb töltést, de az egyenáramú DC töltés lehetősége is megmaradt. Az IONITY töltőállomásokon csupán 40 perc szükséges a teljes töltéshez.
Az alapváltozat még hatékonyabban tölthető