A képen látható három Golf küllemre szinte teljesen egyforma, ugyanazt képviselik, adatok terén is hasonlítanak, mégsem azonosak - most kiderül, megéri-e az erősebbet venni (Fotó: Youtube.com/carwow)
Leginkább csak lóerőben akad különbség az autók közt, a GTD dízelmotorja 200 lovas, a GTI benzinese 245, a GTI Clubsport változat pedig kereken 300. Ezen kívül minden érték közös: mindhárom autó legfeljebb 400 Nm forgatónyomaték leadására képes a négyhengeres, 2 literes, turbófeltöltővel szerelt motorjával, mindezt egy 7 sebességes, DSG duplakuplungos automataváltón keresztül az első kerekeket hajtva teszik. Éppen ezért mindenképp érdekes lesz a verseny végkimenetele, hiszen nem csak a benzin és a gázolaj csatája ez, hanem azt is megfigyelhetjük, hogy mit jelentenek pontosan a plusz lóerők.
Fontos lehet ez a videó továbbá azoknak is, akik ezen modellek közül választanának saját maguk számára, hiszen a videóban látható autókat jelentős árkülönbséggel értékesítik a németek, már ha egyáltalán árulják. GTD ugyanis jelenleg hazánkban nem elérhető, sőt, még GTD plakett nélkül sem kapható a Golf az említett 200 lóerős dízellel. A külföldi árakat a hazaiakkal összevetve, ha rendelhető lenne, akkor valahol 11,7 millió körül startolna a GTD, ehhez képest a GTI 12 219 520 forintról indul, a Clubsport változat pedig 13 449 870 forintért vihető haza. Hogy megéri-e a Clubsport 55 lóereje az 1,2 milliós felárat, kiderül az alábbi videóból.