Külső frissítést is kapott a Maverick, a facelift a kifli alakú első lámpákról ismerhető fel a legkönnyebben
Az év második felében már elkezdenek szállingózni a 2025-ös modellév újdonságai, a Ford több módosítást is végrehajtott a Mavericken. A pofás és sokoldalú pickup főleg az árával hódít Amerikában, átszámítva 8,6 milliós az alapár, amiért kétliteres EcoBoost motort és 5,07 méter hosszú karosszériát adnak.
Érdekes ötlet egy amerikai platóson visszahozni a Cosworth Escort felnijét
Az egyik fontos változás, hogy immár a 2,5 literes szívómotorral megtámogatott hibridhez is elérhető az összkerékhajtás, ami eddig csak a turbós blokk kiváltsága volt, az is csak felár ellenében. A másik újdonság a Lobo (spanyolul farkas) változat, ami kifejezetten utcai felhasználásra készült. Az autón szinte az összes fekete műanyagot lefényezték, ami eleve alacsonyabbnak mutatja a platóst, ám ehhez még valódi ültetés is jár. A Maverick elejét 1,2, a hátulját 2,8 centivel hozták lejjebb, a futóművet keményebbre hangolták.
A hibrid Maverick rendszerteljesítménye 193, a turbósé 253 lóerő, ami a Lobo kiadás esetén sem változik
A Lobo több európai alkatrészt is kapott, a kétdugattyús fékek a Focus ST-ből érkeztek, a kormányművet az öreg kontinens Kugája kölcsönözte. A felnik látványosak, egyúttal ismerősek, ez a kilencvenes évek Escort RS Cosworth kerekeit másolja. A motor terén nincs változás, a megszokott EcoBoost motor változatlan teljesítménnyel kerül a géptető alá. Azért egy kis mókát rakott bele a Ford, a Lobo mód hátsókerekessé varázsolja a Mavericket, illetve szinte teljesen kikapcsolja a menetstabilizálót, így nincs akadálya egy kis “fánkozásnak”, persze szigorúan csak magánterületen.