A külső már gyárilag is harcias, így ehhez nem is kellet nyúlni, a munka a géptető és az autó alatt zajlott
Nincs olyan, hogy elég erős autó. Hétköznapi értelemben persze van, közúton már 300 lóerő is kihasználhatatlan, hajtson az egy
Renault Megane-t vagy
Porsche Cayenne-t. Olyan értelemben viszont nincs, hogy bármilyen teljesítményhez hozzá lehet szokni, utána pedig még többre vágyik az ember. A
Mercedes-AMG GT 63 S 4Matic+ tulajdonosainak eddig nem volt hova tovább (bár már idén jöhet a
800 lóerő feletti hibrid), ha maradni akarnak a típusnál, ezen viszont segít a Posaidon tuningja.
Kevés négyajtós (bár ez inkább ötajtós) bír ilyen teljesítménnyel, az elektromosok közül a Porsche Taycan és a Tesla Model S bír hasonló dinamikával, illetve még a Porsche Panamera említhető az AMG-vel egy lapon
A jelenlegi csúcsmodell négyliteres V8-as erőforrása 640 lóerőt produkál, amivel 3,2 másodpercig tart a százas sprint, a német autópályán pedig 315 km/h-val lehet meglepni a többi közlekedőt. A mérnökök a motor átprogramozása mellett új turbófeltöltőket is tettek a motortérbe, emellett a kipufogórendszert is áttervezték. Az erőforrás metanol mellett vízbefecskendezést is kapott, ami csökkenti az égési csúcshőmérsékletet, ezáltal úgy lehet tovább növelni a motor teljesítményét, hogy még elkerülhető a kopogásos égés.
A csomagtér alá új üzemanyagtartály került, innen érkezik a metanol, a gyorsulási versenyeken használt dragsterek is ilyen hajtóanyaggal futnak
A módosításoknak hála 940 lóerő lett a maximális teljesítmény, ami kerek 300 lóerővel múlja felül a gyári értéket. A tuning százalékos arányban is elég nagy ugrás, számszerűleg pedig olyan, mintha egy
Porsche 718 Boxstert csempésztek volna a géptető alá. Az új erőre kapott Mercedes-AMG GT 63 RS 830+ (ami nevében picit szerénykedik) 2,8 másodperc alatt ugrik százra, a végsebesség pedig 350 km/h körüli. Érdekesség, hogy a szinte már tömegpusztító fegyvernek számító 830+ (940 LE) verziót a német piacon nem is kínálják, a germán vásárlóknak 830 lóerő az elérhető maximum.
Gyengének semmilyen esetben sem nevezhető a Mercedes-AMG GT 4-Door, a 940 lóerő és a 1278 Nm nyomaték hajmeresztő