Sportautó arcú motorkerékpárok
Nézzétek meg, milyen jól áll a motorkerékpároknak a Mustang vagy épp a Porsche 911 orra!
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Kicsit elkalandozunk a kétkerekűek világa felé, ugyanis egy lelkes Harley Davidson kereskedés meglepő alkotásokkal rukkolt elő. Különböző kategóriába tartozó motorkerékpárokat rajzoltak népszerű autómárkák és legendás típusaik dizájnjával.
Kezdjük a kalandozást egy brit kisszériás gyártóval! Stílusosan mindegyik autó a hozzá passzoló kétkerekű kategóriát kapta, így a McLarent egy sportmotor stílusában rajzolták meg. A 720S vonalait használták, amelyet a 2017-es Genfi Autószalonon mutattak be. Négyliteres, duplaturbós, V8-as motorja 720 lóerőt termel. Persze ezt egy kétkerekű hajtására használni durva lenne, úgyhogy a motorkerékpárhoz nem passzították hozzá a rajzon.
A Porsche 911-ből egy café racer lett. Ez a kategória a könnyű és aránylag kicsi erőforrással felszerelt motorkerékpárokat takarja, amelyeknél a nagy sebesség és a kitűnő kezelhetőség fontosabb a kényelemnél. Ezeknek a tulajdonságoknak köszönhetően a vezetési élmény terén igazi ínyencségnek számítanak, ahogy a Porsche 911 is. Bár a német sportautónál azért a kényelemre is ügyeltek.
A Renault robogóként született újjá a rajzolók képzeletében. Párizs lebeghetett a szemük előtt, ahol a zsúfolt utcákon közlekedni és parkolóhelyet találni olykor igazi rémálom (mondjuk ez Budapesten sincs másképp), így egy robogó lehet a tökéletes választás. Ezt a robogót pedig szemmel láthatóan az új Megane, illetve a Talisman ihlette.
Túramotorként képzelték el a Rolls-Royce alteregóját. Tekintélyt parancsoló a kétkerekű, ahogy a nyolcadik generációnál járó Phantom is. A brit luxusautó-márka olyan hírességek kedvenceként vonult be a történelembe, mint például II. Erzsébet királynő vagy az egykori sztárzenész, John Lennon. A motoron viszont nehéz elképzelni a királynőt, ugye?
Mi más is lehetne a Ford Mustangból[/url], mint egy chopper? Az amerikai életérzést csak így tudták maximálisan átadni. A Mustang jelenlegi generációját vették alapul a motorkerékpárhoz, bár valószínűleg az 1960-as években debütált első generációja is kiválóan illene a lázadás és a hard rock jelképeként számon tartott chopperhez.
Krosszmotorhoz terepjáró dukál, természetesen a legjobbak közül. Így esett a választás a Land Rover Defenderre. Időtlen formavilága két kerékre ültetve is magával ragadó. Szinte hangosan hívogat a legnagyobb sárba és porba egy jó kis mókázásra.
Remélhetőleg a jövőben tovább folyik majd az ötletparádé a Jennings nevet viselő motorkerékpár forgalmazónál, és még több autókkal ötvözött kétkerekűt rajzolnak.