Sosem volt még ilyen vágykeltő egy Dacia Logan

Az ültetés és a spoilerek kifejezetten jól állnak a négyajtós Daciának, a 220 lóerő bónusz

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Kelet-Európa kispénzű vásárlóinak szánt Logan nem éppen a versenypályák ördöge, de némi munkával kívánatos pályaautót faragtak a racionális árú szedánból.

Romániában kínálják eladásra az egyedileg épített Logan versenyautót, az árcédulán egy Daciától teljesen szokatlan szám szerepel. A négyajtós modell második generációja 2020-ban hagyta háta mögött a gyári állapotot, csupán néhány olyan elemet tartalmaz, amit a Dacia munkatársai építettek bele a szalag mellett. Az utasteret teljesen kibelezték és becsövezték, a bútorzat és az öv is a versenyszabályoknak megfelelő, a Momo kormány és a hidrós kézifék arról árulkodik, hogy komolyan vették a feladatot.
Hirdetés
Az autó külseje sokat vadult, agresszívabb az első lökhárító, hátulra pedig még diffúzor is került, bár ez tűnik a leggagyibb részletnek. A stabilitás jegyében kiszélesítették a nyomtávot, a felnik 17 colosak. A súlycsökkentés és a biztonság jegyében plexiből vannak az oldalablakok, a versenyre kész Logan súlya 1050 kilogramm.
A motor sem maradt a gyári, ám nem távolodtak el a francia gyökerektől. A F4R kódjelű Renault blokk hajtja a Logant, a kétliteres mifelénk is ismerős, többek között a Megane II vagy a Laguna második és harmadik nemzedékében is felbukkant, a sportosabb modellekben turbóval is lélegeztették. A konkrét erőforrás az Európában ismeretlen Dacia Sandero RS motorja némi tuninggal kiegészítve, a végeredmény 220 lóerő. A minőségi alkatrészeknek és az egyediségnek megvan az ára, átszámítva 14 millió forintért keresi új gazdáját az izmos Logan. Bevállalnád?
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?