Sorra buktak le a rendszám nélküli 125-ös robogók a próbapadon!
Ismét a robogósokat ellenőrizték a rendőrök, ezúttal Zala vármegyében
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Sajnos még mindig jellemző, hogy egyes robogósok segédmotoros kerékpárként, rendszám és biztosítás nélkül használják a 125 köbcentis motorkerékpárjukat, ráadásul gyakran a megfelelő jogosítvány nélkül. Mutatjuk a rendőrség fegyverét az ilyen helyzetekre!
Utóbbira ugyanis rendszám, műszaki vizsga, illetve külön jogosítvány sem szükséges, míg a nagyobb kategóriában mindhárom kötelező a szabályos üzemeltetéshez.
Na, végre megtalálták a magyar hatóságok a közlekedésbiztonság legnagyobb ellenségét. Tudtam, hogy van remény. Gratulálok, csak így tovább!
Több veszélyt jelent a robogós magára és a forgalom többi résztvevőjére azzal, ha csak 45 km/h-t tud a gépe és kerülgetni kell, mint ha ki lenne belőle véve a tiltás.
Értem, hogy az smk. tipikus tini műfaj, s abban a korban lehet kinevelni a tudatos közlekedőket, de a villanymotor korszak hajnalán ezt egyre kevésbé érzem reális célnak (ha eddig sem tudták betartatni, ezen túl hogy fogják?)
A Simson S51 es motorom utángyártott alap méretű cuccokkal is kerek 60 km/h-s sebességgel képes haladni teljes gázon a 80 kilóm alatt, 25-30-as keverékkel! Édesapám még gyári bontatlan motorú Simson robogója is pont így megy. A véleményem szerint bármilyen szabályt akarnak érvényesíteni a közlekedési hatóságnál ezek a motorok sokkal hamarabb léteztek mint a fiatal mérnököknek látszó szabályokat okoskodó egyének és azok logikátlan szabályaik! Elvégre a Debreceni Praktikerhez vezető úton a jobb oldali lehajtó sávnál való zöld lámpa után is logikus,hogy a gyalogosnak is zöldet ad,majd a Gyermek rehabilitációnál is utána ugyan ezt a megoldást alkalmazzák. Csak gratulálni tudok a tervezőknek!
Baromság, olaszban nincs segédmotor ott kw-ra van megadva ha jól tudom akkor mi hova tartunk?
A fogyasztás költségmegtakarítás végett vannak ezek segédmotornak álcázva, b-s jogsi mellé adnám azoknak akik segédmotorból korábban letették 2 üteműben 125-ig 4 üteműben 250-ig a jogsit. nem kell itt külön kategória megint.
Nálunk sosem a józan ész diktál hanem a pénzbeszedés meg a másra vonatkozó halálozási adatok.
Persze rendszám vizsgával és biztosítás kellene rá ugyanúgy 50 cm3 felett alatta meg csak biztosítás.
Aki meg rendszám nélkül csal azt ugyanígy megbüntetném.
Nekem nincs A-s jogsim és nem is akarok ezért nem veszek motort pedig szerintem sokan a kis fogyasztás végett ilyenek mint én fellendítenék a 250/125 alatti piacot, azért meg nem teszem le.