Siralmas: így „kell” atomjaira törni egy álomautót

Ment vagy 60-nal, rommá törte a Subarut

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Állítólag fékhiba okozta a videóra vett szomorú balesetet.


Ez a koji nakanishi Szuzukában, egy kis versenypályán próbálgatta autóját, a leírása szerint teljesen gyári állapotú Subaru WRX STi gépet, ment is már vagy 20 másodperce, a kamera forgott, előtte egy klasszik Mini Cooper hasított, s jött az éles bal kanyar. A Mini íven, a Subaru nagyon nem. A többi a videón - tessék mondani, valóban fékhiba okozhatta a balesetet? De hát tempó sem volt. Ennyitől ugyan el nem melegedhetett a fék. A gumi lehetett hideg, az aszfalt is, esetleg koji, khm, fimoman szólva is ügyetlen.
Hirdetés

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

8 thoughts on “Siralmas: így „kell” atomjaira törni egy álomautót

  • 2017.10.29. at 20:23
    Permalink

    Egyetértünk, én is szívesen átvenném picivel még roncsár felett is. Túlzó volt a cím, igen. Azt kellett volna adnom, hogy juj, lekoccolta a szalagkorlátot az ügyes japán versenyző, aki ezzel magyarázza a bizonyítványát: If you like sports driving in the circuit, you must replace the brakes and brake fluid. They all are made for slow driving on the street.

  • 2017.10.29. at 20:23
    Permalink

    Semmi baja nem volt a féknek, hisz blokkoló kerekekkel csúszott a palánknak(még hallani is lehet a fékezés közben a csikorgó gumihangját, kivéve amikor a füves részhez ért). Egyszerűen megijedt az előtte kanyarodó Minitől és elrántotta a kormányt és a nedves füvön átcsúszott a palánknak. Hát ennyi…jó tapasztalat neki, csak egy kicsit drága tanuló pénz, de aki ilyen kocsit vesz talán ki tudja majd fizetni a javítás árát is.

  • 2017.10.29. at 20:23
    Permalink

    Igazi volán virtuóz. 🙂
    Nagyon benézte azt a kanyart. Nem hiszem, hogy sokat járhatott versenypályán, bár kanyarok a közutakon is vannak.
    Talán az ehhez hasonló balfékek miatt vannak 40-es és 60-as korlátozások néhány kanyar előtt, amit 80-nal is simán be lehet venni.

Vélemény, hozzászólás?