Siralmas: így “kell” atomjaira törni egy álomautót
Ment vagy 60-nal, rommá törte a Subarut
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Állítólag fékhiba okozta a videóra vett szomorú balesetet.
Ez a koji nakanishi Szuzukában, egy kis versenypályán próbálgatta autóját, a leírása szerint teljesen gyári állapotú Subaru WRX STi gépet, ment is már vagy 20 másodperce, a kamera forgott, előtte egy klasszik Mini Cooper hasított, s jött az éles bal kanyar. A Mini íven, a Subaru nagyon nem. A többi a videón - tessék mondani, valóban fékhiba okozhatta a balesetet? De hát tempó sem volt. Ennyitől ugyan el nem melegedhetett a fék. A gumi lehetett hideg, az aszfalt is, esetleg koji, khm, fimoman szólva is ügyetlen.
Egyetértünk, én is szívesen átvenném picivel még roncsár felett is. Túlzó volt a cím, igen. Azt kellett volna adnom, hogy juj, lekoccolta a szalagkorlátot az ügyes japán versenyző, aki ezzel magyarázza a bizonyítványát: If you like sports driving in the circuit, you must replace the brakes and brake fluid. They all are made for slow driving on the street.
Szerintem a mini elé akart csapni egy kanyarlevágással, csak az amatőrségét nem kalkulálta bele az egyenletbe 🙂
Semmi baja nem volt a féknek, hisz blokkoló kerekekkel csúszott a palánknak(még hallani is lehet a fékezés közben a csikorgó gumihangját, kivéve amikor a füves részhez ért). Egyszerűen megijedt az előtte kanyarodó Minitől és elrántotta a kormányt és a nedves füvön átcsúszott a palánknak. Hát ennyi…jó tapasztalat neki, csak egy kicsit drága tanuló pénz, de aki ilyen kocsit vesz talán ki tudja majd fizetni a javítás árát is.
78 km/h ment, és ezt Ő baszta el, de valami nagyon
Nagyon bulvárosan túlzó szenzációhajhász a cím… :-/
…én sem hinném, hogy ott bármi gond lett volna a fékkel. Kár azért a jó kis verdáért…
minek is kelél az ilyeneknek Subaru?? adják ide nyugodt szívvel és kapnak egy 50 lóerő körüli autót, csak az ő érdekükben 😀
Igazi volán virtuóz. 🙂
Nagyon benézte azt a kanyart. Nem hiszem, hogy sokat járhatott versenypályán, bár kanyarok a közutakon is vannak.
Talán az ehhez hasonló balfékek miatt vannak 40-es és 60-as korlátozások néhány kanyar előtt, amit 80-nal is simán be lehet venni.