Sétálni és bringázni kell márciustól a francia autóreklámokban
Idén radikálisan megváltoznak a franciaországi autóreklámok, a cél a környezetvédelem népszerűsítése
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Márciustól az autóreklám teljesen mást jelent majd Franciaországban, mint bárhol másutt. Egy frissen elfogadott törvény szerint kerékpározást és gyaloglást, autómegosztást, vagy tömegközlekedést kell népszerűsíteniük az adott autómárka mellett.
Információink szerint több gyártó, köztük a Hyundai és a Volkswagen is kész marketingstratégiával várja a törvény hatályba lépését.
Fontos megjegyezni, hogy ez még közel sem a vége a csatának: a franciák már elfogadták azt a törvényt is, miszerint 2028-tól környezetvédelmi besorolástól függetlenül fokozatosan elkezdik kitiltani a túl magas szén-dioxid emisszióval rendelkező járműveket is.