Sebességhatárt emelhetnek a belga autópályákon
Lehet, hogy jövő évtől gyorsabban hajthatunk a belga autópályákon
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Nem kell fékevesztett száguldásra készülni a belga autópályák sebességlimit-módosítása kapcsán.
Az eddigi 120-ról 130 kilométer/órára emelkedhet a sebességhatár a belga autópályák egyes szakaszain 2018 első felében - közölte a La Libre Belgique című belga napilap pénteken. Francois Bellot, a belga szövetségi kormány közlekedési minisztere tájékoztatása szerint az autópályákon eddig alkalmazott egységes 120 kilométer/óra helyett megengedhető lesz a 130-as sebességhatár bevezetése is egyes autópálya-szakaszokon. Arról, hogy bevezetik-e, vagy mely szakaszokon engedélyezik a sebességhatár emelését, a tartományi kormányok dönthetnek majd az illetékes közlekedési hatóságok bevonásával.
Melisa Blot, a miniszter szóvivője elmondta, a magasabb haladási sebességet várhatóan a kisebb forgalmú, jobban belátható és kevesebb veszélyes kanyarral rendelkező szakaszokon hagyják majd jóvá. Mint mondják, a sebességhatár emelését indokolja, hogy az útviszonyoknak megfelelőbb gyorsasággal való haladást megengedő szabályozást könnyebb betartani. Azt is elmondták, hogy a látási viszonyok, vagy a forgalom esetleges változása miatt, a kormány javaslata szerint érdemes lesz majd elektronikus kijelzőket elhelyezni az utak mentén annak érdekében, hogy adott esetben csökkenteni is lehessen az engedélyezett haladási sebességet. Noha a szövetségi kormány javaslatát a regionális parlamentek bevonásával véglegesítették, a szöveget helyi szinten is jóvá kell hagyni. Hozzájárulásukat követően vezetik a nemzeti jogrendbe az intézkedést - olvasható az MTI közleményében.
Értelmetlen intézkedés. Az igazi bennszülött belga arról híres, hogy MINDIG és FELÉTLENÜL 120-szel megy MINDENHOL. Akár korlátlan Autobahnon, akár a szénné büntetett 130-as francia pályán akár korlátozáson.
A 120 max és min tartása, és a téligumi tilalma a belga autóstársadalom két alapillére, ahogy a hollandé a télgumi tilalma és az utánfutó/lakókocsi kötelező alkalmazása.
számomra furcsa ez az egész. bizonyos országok AUTÓGYÁRTÁSBÓL ÉLNEK, sz@rják a világra milliószámra a kocsikat, rengeteg transzfer autóúton halad, tehát logikus lenne, hogy az emberiség egyik legnagyobb pillérét folyamatosan fejlesszék, minden oldalról.
A kocsikat fejlesztik, transzfert fejlesztik, ellenben az útak minőségére sz@rnak és a szabályokra is. úgy látom, hogy a döntéshozok valahol még a kommunista rendszerben tengődnek a legtöbb országban > ez igaz a lámpák hangolására, az utak minőségére és a sebesség korlátozásra és intézkedésekre is.