Schumacher ajánlásával újít a Hörmann
Egy garázsajtó is lehet "zöld"
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Az F1-legenda Schumacher az arca annak a Hörmann márkának, amely az új termékeken és az egész éves akción kívül a zöld gondolkodás erősítésére is komoly hangsúlyt fektet.
[kepallojobb=358622]Egy kicsit mindenki Schumi volt[/kepallojobb] A Hörmann szó hallatán valószínűleg mindenki egy garázsajtót vizionál, de hogy még ismertebb legyen a márka, arról Michael Schumacher gondoskodik. Mármint a neve és a legendája, hiszen az idei év elejétől a hétszeres világbajnok, a versenyzéstől tavaly visszavonult német F1-pilóta az Európában piacvezető, termékeinek széles skáláját világszerte 23 üzemben gyártó cég reklámarca, nagykövete, képviselője.
Ha ő maga nem is volt jelen a Hörmann Hungária mogyoródi sajtótájékoztatóján, de az újságírók Schumi szellemiségétől fűtve és vigyázó szemei láttára vívtak meg az első Hörmann Schumacher Gokart Kupáért. Hogy ennél fontosabb információval is szolgáljunk: Szujó László, az ipari kapumegoldások, a fémből készült bejárati ajtók és tűzgátló ajtók piacán is szereplő Hörmann hazai kirendeltségének ügyvezetője elmondta, hogy 2013-ban a garázs- és udvarikapu-meghajtásainak már harmadik generációjával jelentkeznek. Ezeket saját fejlesztésű, az eddigieknél biztonságosabb BiSecur rádiós rendszerrel szerelik. Hozzá exkluzív formatervezésű kéziadókkal akár.
Szujó László azt is elmondta, hogy a Hörmannál kiemelten fontos a zöld gondolkodás, ezért a cég éves CO2- kibocsátását körülbelül 16 ezer tonnával csökkenti, például megújuló energia használata révén. Ugyanakkor a jövőben, ahol ez csak lehetséges, a telephelyek közvetlenül a helyi szélerőművekre lesznek rákötve.