Sakk és matt – Citroën DS3 Racing teszt
Citroën DS3 Racing S. Loeb Edition teszt
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Járt már nálunk DS3 Racing tesztautó, de a ralivilágbajnok Loeb nevével fémjelzett, matt kasztnis Citroënt nem tudtuk nem kipróbálni. Úgy is megy, ahogy kinéz? Úgy ám!
A vörös motívum bent is visszaköszön, s tán túl harsány is, de mindegy. Karbonszálas betétekből itt sincs hiány, a pedálsor, a váltógomb és a kézifékkar fémes, a kormány lapított aljú, van még piros cérnás varrás és parádés kagylóülés, a hangulat hát sportos(nak szánt). Hátra nagyon senki ne kívánkozzék, cserébe a csomagtartó használható méretű, könnyen bővíthető is - kit érdekel, menjünk már.
Árak
Tesztmodell alapára
8 669 000 Ft (2012.11.05.)
Tesztautó ára
9 469 000 Ft (2012.11.05.)
Műszaki adatok
Hengerűrtartalom:
1598 cm3
Teljesítmény:
152 kW (207 LE) 6000 1/min-nél
Nyomaték:
275 Nm 2000-4500 1/min-nél
Gyorsulás 100 km/h-ra:
6,5 s
Végsebesség:
235 km/h
Gyári vegyes fogyasztás:
6,4 l/100km
Méretek
Hosszúság:
3948 mm
Szélesség:
1715 mm
Magasság:
1443 mm
Saját tömeg:
1165 kg
Össztömeg:
1597 kg
Tengelytáv:
2464 mm
Karosszéria-kivitel:
háromajtós
Csomagtér:
285 l
Belső szélesség elöl:
1430 mm
Belső szélesség hátul:
1390 mm
Belmagasság elöl:
940-990 mm
Belmagasság hátul:
890 mm
Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött:
150 mm
Ülőlap hossza elöl:
495 mm
Ülőlap hossza hátul:
480 mm
Csomagtér maximális szélessége:
960 mm
Csomagtér szélessége a kerékdobok között:
960 mm
Csomagtér magassága:
580 mm
Csomagtér hossza:
550 mm
Csomagtér hossza üléshajtással:
1250 mm
Raktérnyílás szélessége:
890 mm
Raktérnyílás magassága:
660 mm
Motor és váltó
Motor:
Otto motor
Motorosztály:
Euro 5
Hengerűrtartalom:
1598 cm3
Hengerek/szelepek száma:
4/16
Sebességváltó:
manuális - 6 fokozatú
Nyomaték:
275 Nm 2000-4500 1/min-nél
Teljesítmény:
152 kW (207 LE) 6000 1/min-nél
Menetteljesítmény
Végsebesség:
235 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra:
6,5 s
CO2-kibocsátás:
149 g/km
Gyári vegyes fogyasztás:
6,4 l/100km
Fogyasztás a használónál:
8,4 l/100km
Menetzaj
Menetzaj 50 km/óránál:
63 dB(A)
Menetzaj 90 km/óránál:
65 dB(A)
Menetzaj 130 km/óránál:
70 dB(A)
Hát nem tudom miért probléma a hogy nem süketülsz meg a kocsiba, kint úgy is hallják illetve látják, hogy nem hétköznapi a verda. Nem tudom mit szólnál Honda Civic Type-R 130-nál 78,3dBA!!!!! vagy Toyota Corolla TS 130-nál 75,4 dBA!!!-t kellene hallgatnod, de még többet elmond a 90-nél mért 74,2 dBA ill. 75,3 dBA!!!!!!!! Meglátásom szerint egy sportos kocsi nem attól jó, hogy hangos…
Ne fikázzd csak mert francia…