Sajátos Toyota Prius rekord a Nürburgringen
Toyota Prius 0,4 l/100 km-es fogyasztással
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A hazudós Toyota Prius Plug-In Hybrid 0,4 l/100 km-es fogyasztással ment körbe a Nordschleifén. Csúcs.
Hazudós, a hibridek közül a második leghazudósabb - írtuk a minap az ADAC EcoTest eredményeire hivatkozva a Toyota Prius konnektorról tölthető PHEV változatáról, mert a mérések szerint az ígért 2,1 l/100 km-es fogyasztástól 73 százalékkal tért el - és nem lefelé. Közben viszont a japánok a Nürburgringen is mentek egy - nagyon nem gyors - kört, hogy világgá kürtölhessék: technikájuk akár 0,4 l benzinnel is elvegetál 100 km-en.
És ideális körülmények között. Lásd a Toyota Racing Development (TRD) által felkészített autó egy nyilván leszedált sofőrrel, extra alacsony gördülési ellenállású (plusz valószínűleg extra keményre fújt) gumival és csurig töltött akkumulátorokkal beóvatoskodott egy normál pályanapra, minimum 60-nal kellett száguldania, és vélhetően nem is igen haladta meg ezt a rettenetes tempót. A 20,7 km-t 20:59 perc alatt tudta le.
Hagyjuk már amerikát.
1. sok ezer km-re van innen.
2. teljesen más a gazdasági berendezkedést. (üzemanyag adóztatás vagy hadiiparból élés: lehat választani melyik a jobb)
3. ahol nem oktatnak folyóírást és egy gyerek csak akkor találkozik periódusos rendszerrel, ha olyan irányba megy egyetemre, arról nem mondja már nekem senki hogy intelligens emberek hazája.
Az amerikai embert nem érdekli a kocsija fogyasztása. Ott az a családi költségvetésben zsebpénznek számító tétel a családok 90%-ánál.
Mégha az emberek olyanok is mint amilyenek, de a mérési módszer nem jó, akkor vajon nem jogos, hogy átverve érzik magukat? Most volt nem régen volt egy teszt Bécsben a Mazda szervezésében, ahol a magyar srácok nyertek. Nagy dirrel-durral jött a hír hogy 3,85 volt az átlag. Csak kicsit kozmetikázva, 4,1-re fújt gumi, kiengedő ember, hogy ne kelljen megállni a sarkon, meg szinte csak éjszaka, meg motor leállítás menet közben, minden mozdíthatót előre kidobva. Olvasd el a TC-on, szórakoztató. Így lehet jó fogyasztást produkálni egy 150 lovas benzines autóval is.
A leghalványabb fogalmad sincs Amerikáról… Ott meg bennünket tartanak nagyon buta embereknek, és sajnos nekik több igazuk van ezen a téren.
Miért, a közvélemény kutatások is 1.000 ember esetében már reprezentatív mintáról beszélnek. A labor körülmények is teljesen izoláltak, mégis elfogadja őket mindenki, hiszen nincs más választás.
Amerikában egyszerű és nagyon buta emberek laknak tömegesen, Amerika a tenyészhelye a kreténségnek a példád az az egyetlen dolog, amiből én pl. sosem indulnék semerre. Amerikában, ahol már vannak államok, ahol a folyóírást nem tanítják, ahol a legmagasabb a funkcionális analfabéták száma a civilizált világban, ott egyáltalán nem csoda, hogy az emberek képtelenek különbséget tenni labor körülmények és valóságos helyzet között.
Tény hogy erre is képes, ezt nem vitatom. De 20km fogyasztását 100km-re vetíteni már átverés. Ennyi erővel a 3 km tisztán elektromos hajtásra képes prémium hibridekre is ekkora számok jönnének ki, csak elég rövid távon kell mérni őket. Amerikában -ahol egyébként egyszerű emberek laknak – tömegesen perlik sikerrel az autógyárakat ha nem képesek a gyári fogyasztást tartani. Ahogy a cikk is írta „sajátos/hazudós” rekord ez, demostráció ha tetszik, nem több. Egy reklám az amúgy kiváló autónak. Én is szívesen hajtanám, ha nem lenne 10 misi.
Ez egy demonstráció. Erre is képes az autó. Szerintem ebben semmi átverés nincs.
Láttam más cikknél is hasonló stílusban osztod az észt.
Erre csak azt tudom mondani, hogy nem állok le hülyékkel vitatkozni, mert legyőznek a rutinjukkal.
Csá
Én olvastam, de Te biztos nem vagy ha mégis nem érted mi van leírva benne.
Senkit sem érdekel hogy 40 meg 400 km-en mi let volna az eredmény mert az a pálya nem 40 és nem 400 km hosszú. Gondolom a rekord köridőknél is hangosan hőbörögsz hogy micsoda átverés hogy monjuk 8-9 perc alatt tették meg, hiszen ha 40 vagy 400 km lenne a kör hossza akkor biztosan nem tudnák ilyen rövid idő alatt megfutni.
Mielőtt még jobban belelovallnád magad és még nagyobb hülyét csinálnál magadból, elárulom, hogy ez a hír nem arról szól, hogy a plugin Prius mindig mindenhol minden körülmények között bármilyen távon és bármilyen sofőrrel pontosan 0,4 l/100 km-es fogyasztást produkál – ilyet amúgy is csak egy komplett idióta hinne el -, hanem arról szólt, hogy egy sepeciálisan felkészített plugin Prius speciális vezetési technikával a valóságos Nürburgringen 1 azaz egy kört megtéve 0,4 l/100 km rekordfogyasztást ért el benzinből a VALÓSÁGBAN.
Most már jól látszik, hogy a gondolkodás helyett a tehetségtelenség nevű táblánál álltál sorba, de ott többször is. LOL! 🙂
Esetleg elolvastad a cikket is? Ha én álló motorral legurulok egy dombról a kocsimmal és a végén azt mondom, hogy úgy tettem meg 1km-t hogy nem volt fogyasztott semmit, akkor végülis igazat mondok, csak a világban vannak sík területek meg akár emelkedők is ahol ez a szitu nem működik. Tehát a hír igaz, 0,4 l/100km-es fogyasztást produkált az autó elektromosan feltöltve az első 20km-en. Csak 40km-en már nem így fogyasztott volna, 400-on meg pláne nem. Ha tudod úgy üzemeltetni, hogy 20km-enként feltöltöd akkor oké, de általában van vidéki nagymama, meg Balaton, meg kirándulás, meg Adria, meg néha nincs a közelben konnektor. 🙂
Miért, ez nem valós fogyasztás volt, ezt a mesében produkálták nem a valóságban? Amikor a gondolkodást osztották miért nem álltál sorba?
Hát ennek semmi köze nem volt a cikkhez, de sebaj.
Ez egy úgymond fogyasztási verseny volt a Toyotától, aminek a valós fogyasztáshoz semi köze.
Nekik reklám, az átlag felhasználónak átverés.
Hát tényleg nem érted, kétségtelen! :)))
Nem ertem minek vesz valaki barmilyen jarmuvet ha nem tudja eltartani. Allandoan azon van a szeme mit fogyasz egy rohadt olajcseret vagy feket nem bir megcsinaltatni a szerkezeten. Most is van 5 jarmuven egyiket sem igazan tudom mit fogyaszt nem is erdekel ha kell tankolni tankolom ha szervizelni kell szervizellem.