Ruf RCT – egyedi turbós Porsche akár hátsókerékhajtással is

Genf 2014: bemutatkozott az 525 lóerős Ruf RCT

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Nem elég a turbós Porsche ereje? A Ruf szakosodott tuningcégként már 1977-óta kínál megoldást az édes problémára. Legújabb kreációjuk a gyári Turbónál erősebb RCT.

Hirdetés

Erősebb a Porsche 911 Turbónál az idei Genfi Autószalonon bemutatott Ruf RCT, azaz Ruf Carrera Turbo. Motorja 3,8 literes, hathengeres boxer, mint az erősebb széria 911-eseké, dupla turbóval 525 lóerőt hoztak ki belőle. Ez 5 lóerővel több, mint a gyári Turbo ereje, nyomatékból 680 Nm-t présel ki, ami plusz 15. Az igazi kunszt, hogy PDK dupla kuplungos automata és összkerékhajtás nélkül is árulják, nem úgy mint a Turbót és az 560 lóerős Turbo S-t.

Az RCT 1994-es eredetijéhez képest ez a 2014-es modell úgy különbözik, mint az ég a földtől. A modern utód végsebessége 315 km/h, gyorsulása százig 3,5 másodperc. Akár hátsókerékhajtással és kézi váltóval csalogatja gazdag vevőit a német tuning 911-es. Fényezés és egyéni futómű választható, integrált bukókeret szintén, és erősen ajánlott. A legendásan rossz német humor, hogy a 11,8 literes vegyes fogyasztás mellé közlik a 8,5-ös városon kívülit és a 16,8-as városit is.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?