RS7-et ver a tuningolt Audi S7
690 lóerőt hoz ki az M&D műhely a gyári 4,0 literes duplaturbós V8-as Audi blokkból
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Gyári RS7-et eszik reggelire az M&D műhely Audi S7-ese. A 4,0 literes V8-as blokkból közel 700 lóerőt préselnek ki, így könnyen lehet a gyárilag gyengébb Audi erősebb a legerősebb verziónál.
Csúnya dolog elgyepálni valakit egy gyárilag gyengébb autóval, ha viszont valaki egy gyári Audi RS7-el áll ki versenyezni az M&D tuningolt S7-ese ellen, könnyen pórul járhat. A német tuningcég A7- és S7-tulajoknak kínál megoldást arra, hogyan gyepálják el az RS7-tulajokat egy esetleges gyorsulásnál. Az MD 700 kitet a 4,0 literes duplaturbós V8-as motorral szerelt Audikhoz fejlesztették, több szinten kínálják az ötajtós kupéhoz. A belépő átalakítás után 414 lóerős és 550 Nm nyomatékú lesz a motor, a csúcs 690 lóerő és 950 Nm. Ezzel közel egy százast dob az RS7 adataira (597 lóerő és 700 Nm), így nem kérdés, melyik lesz a gyorsabb.
Az MD 700 csomagban többek között új légbeszívó-rendszer, nagyobb turbók és öblösebb kipufogó szerepel erősebb légáramú katalizátorokkal, valamint újraprogramozott motorvezérlővel. Aki mutatni is szeretné, hogy valami durvábbat vezet, annak a Prior Designnal közösen készültek egy szélesítő body kittel is. Ezzel már igazán durván néz ki az M&D műhely Audija, de még a márka versenysportos autóit idéző fóliázással is fel tudják dobni. Külső kiegészítőit a legújabb RS7-től kapja, például a hűtőrácsát és a hátsó lámpáit, de a kormányt is lecserélik szintén az RS7-esére, valamint 21 colos kerekeket dobnak rá, hogy a sofőr azért érezze, már nem egy S7-ben ül.
a világon sok értelmetlen dolog van végülis 🙂 másrészről egy tökéletesen magyaroshan kivitelezett hid/átkelő dobta meg a lambót. lehet direkt ezért csinálnak bele 5 centis eltéréseket…(vagy mert tróger tolvaj impotens banda).
Ha már itt tartunk ennek is ennyi az értelme:
http://www.autonavigator.hu/autosvilag_hirei/belso_felvetel_az_m7-esen_porig_egett_lamborghinibol-13902
😀 jó de most utcai szgk-ról beszélünk a topik is az, kimész vele az utcán…és 800méter alatt tud 400kmh-t, persze használni sehol sem tudod, legalábbis a 400-at, de mondjuk bármit legyorsulsz legálisan..mondhatnám még kényelmesen is, hisz automata..lol. még az ilyen frusztrált 800-1000 lovas illegál golf1es bódésokat is, akik pont azért építik a sz@rjukat, hogy a lambósakat meg többi gazdag ficsurnak jól megmutassák. mondjuk fél mérföldön nem is láttam egy ilyen „vámpírt” sem….gondolom 400nál már repülnének a susnyásba, hacsak nem előtte….. 😀
Na most tényleg a ki mond nagyobbat annál hogy 130-140-nél van a sebességhatár, németeknél meg csak pár helyen lehet ugrani, vagyis miről is beszélünk ja hogy ki mond nagyobbat:
https://www.youtube.com/watch?v=qAkrzEqHHyA
utca vagy nem utca 60000hp
levagyok maradva….van új rekord. fél mérföldön majd 400km/h…..
[url]https://youtu.be/CgkVN3Q3-l4?t=26[/url]
azért a dilettáns szöveg már rég lejárt. A motor ami abban van, nem 35-40 éves a hülye is tudja, a bódén kívűl ezekben minden kivan cserélve új cuccokra és szét vannak fújva túrbóval (gyengépp esetekben kompresszorral)…igen, úgyan úgy mint a német gépek 😀 csak a „német” gépekkel menni is lehet, nem csak bohóckodni :
[url]https://www.youtube.com/watch?v=lHW-ogV90l0[/url]
ez meg 2300 ló + , utca lambó.
A németek mindig bizonyítják hogy mennyire le vannak maradva az amerikaiakhoz képest.
Ez itt egy szimpla tuning ahol kezdődik a teljesítmény egy régebbi járműnél:
https://www.youtube.com/watch?v=o17U95kIlJs
miért piros már 5500nál a rev? ez valami dízel?