Van, aki meg sem mondaná ennyiből, hogy egy prototípus, de akad, aki ránézésből tudja még azt is, hogy hányadik a sorban
A mai napig rengeteg prototípusnak kell elkészülnie ahhoz, hogy egy autó megszülessen, még inkább így volt ez néhány évtizeddel ezelőtt. A Porsche egykori teljesítményorientált csúcsmodellje esetében is rengeteg pénzt ölt fejlesztésbe a cég, 12 prototípus készült a teszteléshez, amelyeket többször is átépítettek annak függvényében, hogy éppen mire voltak kíváncsiak. Ezt a 12 autót a specialistáknak nem csak a sorozatgyártott és az előszériás modellektől könnyű megkülönböztetni, hanem egymástól is, vannak ugyanis eltérések köztük.
Közelebbről nézve is gyönyörű az autó, de a jobb tükröt hiába keresed rajta
Bármilyen közelről nézed, ugyanúgy szép marad, de az orrán azért nem tökéletesen egyenes minden lemez
A jelenleg eladásra kínált példány a hetedik, ami az egyetlen "Ruby Red" vörösre fújt példány, majdnem teljesen úgy néz ki, mint a sorozatgyártásba került végeredmény. Csodával határos, hogy ez így eladásra kerülhet, tekintve, hogy a tesztelés befejeztekor megsemmisítették a legtöbb prototípust. Ettől egy Vasek Polak nevű amerikai importőr mentette meg a kocsit, aki ki akarta állítani a kereskedésében. Ezt követően Japánba szállították bemutatni, majd először Belgiumba, onnan pedig az Egyesült Királyságba adták el.
A beltér is kiemelkedő állapotban van, bár itt azért akadnak különbségek szép számmal egy sorozatgyártott példányhoz képest
A kárpitok színe is harmonizál az autó külsejével
Ha nem szeretnél különbségkeresősdit játszani, akkor segítek: a prototípusból a szériamodell felszereltségei közül hiányzik a szervokormány, a tanksapka, az állítható futómű, a hátsó üléstámlák, a jobb oldali tükör, a riasztó és a szélvédőmosó berendezés is. Vannak viszont az átlag felhasználó számára teljesen haszontalan extrái is, mint például a tesztfelszereléshez tartozó rögzítési pontok és kábelköteg.
A motortér is gyönyörű állapotnak örvend, rá lehet fogni, hogy a teszt sikerült
Az autó jelenleg Németországban eladó, 26 520 kilométerrel az órájában. Sajnos az ára nem nyilvános, komoly érdeklődők kérhetnek tájékoztatást az összegről, egyenesen az eladótól.
Hú nincs szervó?
Fene se bánná…