Elegánsan szép a Lagonda Taraf, lábtérből és finom anyagokból nincs hiány
Az Aston Martin név összefonódott az elegáns sportkocsi képével, de nem csak mostanában, hanem évtizedekkel ezelőtt is készültek ettől eltérő modellek. Az egyik ilyen típus a Lagonda, ami 1976-ben debütált. Az 5,3 méter hosszú szedán furcsán lapos orrot és egy 5,3 literes V8-as motort kapott, luxusautóhoz illő módon a hátsó kerekek kapták a hajtást. Hiába a 14 éves gyártási periódus, csupán 645 darab készült a négyajtós Astonból.
Ilyen biztosan nem jön szembe, a modell a szintén négyajtós Rapide alapjain nyugszik. Szemből mintha lenne benne egy kis Ford Mondeo
A négyajtós Rapide ugyan 2010-ben megjelent, de a Lagonda utódja mégis a 2015-ös limitált szériás modell, amire a neve is utal. Az Aston Martin Lagonda Taraf formája jóval emészthetőbb, többé-kevésbé illeszkedik a többi modell formavilágához. A két tonnás autó 5,39 méteres, elődjét négy hengerrel felülmúlja, itt egy hatliteres V12-es felel a lóerőkért, amiből egészen pontosan 540 áll a rendelkezésre. Az autóhoz már újonnan sem volt könnyű hozzájutni, még akkor sem, ha akadt egymillió dollár a bankszámlán, hiszen limitált példányszámban készült.
A beltér érintőképernyő és digitális műszerfal nélkül elég korosnak tűnik
A most felbukkant eladó példány Németországban keresi új gazdáját, de hiába teltek el az évek, olcsóbb nem lett a Taraf. A hirdetésben átszámítva nagyjából 350 millió forintot kérnek a luxusautóért, ami kissé hajmeresztő. Az tény, hogy nincs agyon használva, eddig kicsit több mint 5000 kilométert futott, így az új tulajdonos egy szalonállapotú autót kap temérdek pénzért.
Aki eddig hasztalan keresett Ferrari F50-et, annak jó hír, hogy itt olyan is van