Sok szénszálas részlet van az autón
Megszokhattuk már, hogy a sportautógyártók a legkülönfélébb limitált szériákat készítik el egyes modelljeikből, de most egy ritka esettel találkozhatunk, ugyanis nem a BMW kezdeményezésére készült el az M4 DTM Edition. A Schubert Motorsport csapatában Sheldon van der Linde, egy dél-afrikai pilóta szerezte meg 2022-ben a DTM bajnoki címét egy BMW M4-gyel, a versenyistálló pedig egy saját külünkiadást készíttetett ennek ünneplésére. Kilenc darab lesz az M4 DTM Editionből, melyekből a Schubert Motorsportnál most éppen a hármas sorszámút lehet
megvenni, de mélyen a pénztárcába kell nyúlni, mert 170 ezer euróba, nagyjából 66 millió forintba kerül.
Még a hátsó szárnyat is kétféle színűre festették
Ez jóval több, mint az M4 alapára (32,9 millió forint), viszont igazi különlegesség jár ennyi pénzért cserébe, mondjuk a stílus kissé megosztó lehet. Természetesen a Schubert Motorsport versenyautójának festése volt az inspiráció forrása, a csapatot pedig a Shell szponzorálta, innen ered a piros-sárga festés (nem pedig a McDonald'stól). Inkább a vörös árnyalat dominál, a sárgát csak néhány helyen vitték fel, de nem szimmetrikusan, inkább eseti jelleggel, foltokban, ami szokatlan megjelenést kölcsönöz az autónak. Mindkét színnek kellemes kontrasztot adnak a fekete részletek, ilyenek a felnik, az első kötény, a küszöbök, a tető, a visszapillantó tükrök, a diffúzor, de még ebből is festettek foltszerűen a karosszériára, a hátsó sárvédő egy része kapta ezt az árnyalatot.
Odabent visszafogottabbak az átalakítások
Egy kis fehérség is került kívülre, a kopoltyúk mögött ilyen szín adja ki a 31-es rajtszámot, ami természetesen van der Lindéé. Odabent valamivel visszafogottabb a színhasználat, bőven a fekete dominál, de az ülések kaptak egy kis piros keretezést. Számos apró részlet hirdeti, hogy ez egy különkiadás: a küszöbléceken, a műszerfal első utas előtti részén, valamint a fejtámlákon is a Schubert Motorsport felirata vagy logója díszeleg. A középkonzol szénszálas tárolófedelén még egy kis embléma is helyet kapott, ami a Hockenheimring körvonalát ábrázolja, illetve az autó gyártási száma is látható itt. A technikához nem nyúltak, továbbra is a BMW háromliterees sorhatosa dolgozik a motorháztető alatt változatlan, 503 lóerős teljesítménnyel.
Nehéz nem észrevenni, hogy ez nem egy mezei M4