Rettegjünk együtt a frissülő Opel Corsa álcázott Vizorjától!

Álcázott orrú Opel Corsák a hírnökei a német-francia kisautó közelgő ráncfelvarrásának

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Corsa is megkapja az új, egyes modelleken kimondottan mutatós egyen-Opel küllemet. A '80-as évekből merítkező, mégis modern Vizor tagadhatatlanul különleges és látványos, ám nehezen tudjuk elképzelni a végeredmény összhangját a friss kémfotók alapján.

Az Opel Corsa hatodik generációja 2019-ben mutatkozott be egy hosszas halasztás után, hiszen a lényegében kész, még GM alapú utód helyett a franciák inkább a saját EMP2 platformjukon akarták bemutatni a kisautót. Ha kíváncsiak vagytok rá, milyen lehetett volna a GM alapú változat, érdemes rákeresnetek a Kínában forgalmazott Buick Excelle-re, ugyan szedán formában és más logóval, de az a modell készült az Európában félbehagyott projektből. Hiába viszont az új technika, a látvány maradt a régi: az Opel korábbi, lekerekített formái köszöntek vissza az új Corsáról. A Vizor névre keresztelt új arc ugyanis csak később érkezett a gyártó modelljeire, amelyet mostanra már szinte minden autójuk meg is kapott. A Corsa frissítésével a legkisebb modell sem ússza meg a Vizort, egyértelműen látszik a matricázás alatt a lámpák és a légbeömlők elhelyezéséből, hogy erre készülnek az Opel mérnökei. A lemezek alatt frissülő motorpalettával is szolgálnak az Opelnél, állítólag lágy hibrid rendszerekre és a dízelmotorok távozására kell készülnünk, ám ezt még nem erősítette meg hivatalosan a gyártó.
Hirdetés
A legnagyobb probléma, hogy az Opel városi kisautója minden téren egy gömbölyded modell, így komoly beavatkozás nélkül lehetetlen lenne nyom nélkül átrajzolni az előző dizájnnyelv frontrészét az új küllemre. A nagyobb és robusztusabb Grandland frissítése hasonló recept alapján készült végeredményén is kilóg a lóláb két méretes fényszórótoldat formájában, ám a Corsa esetében valószínűleg még egyértelműbb lesz a látványon, hogy eredetileg nem ilyenre tervezték, főleg azoknak, akik ismerik, netán még szeretik is a jelenlegi változat dizájnjának összhangját. Nem segít majd a dolgon az sem, hogy az autó hátulja állítólag szinte teljesen változatlan marad, az oldaláról pedig már most is álca nélkül látjuk, hogy nem nyúltak hozzá.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?